Manx Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Vi er enige om en ting, vi er helt uenige tydeligvis Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 yooohooo da glede eg meg te.. Lenke til kommentar
LordOfDeath Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Irriterer meg grenseløst at de ikke har utgitt den serien på DVD. Hadde de gitt den ut skulle i allefall jeg kjøpt et eksemplar... Lenke til kommentar
LordOfDeath Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 må nok kjøpe meg tv-kort en dag, og begynne å rippe... Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 PB har tapt seg fra starten. Lite sykling og masse whining i de siste sesongene Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Ja! Da ble sommeren komplett i år også! Pacific Blue er jo blitt en sommertradisjon. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Greit nok det men: Paula Trickey Igjen: Hun er temmelig MILF da... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Hm.. elsket PB før, men de siste årene har jeg ikke giddet å se det.. syns det er kjedelig. (dessuten sender de bare repriser). Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Pacific blue bringer frem mange gode sommerminner. Jeg digga Tropical heat også, men det er det kanskje ikke så mange som husker? Uansett la oss nyte sol, sommer og Pacific blue! Lenke til kommentar
insider Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 får endelig noe å følge med på igjen på tven igjen nå Lenke til kommentar
Gef Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Ahh, herlig å se dem igjen på TV! Har fulgt med på dem hver eneste sommer de har hvert på TV. Noen som kan si meg hva introsangen heter? Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Huff, så det i går. Kommer ikke over det dårlige skuespillet, elendige plottet samt dårlige actionscener. Typisk for en episode PB er en sak som er stor og farlig, og en liten sak ved siden av denne. De første sesongene var bedre... jeg likte "Victor del Toro", han var dyktig. Uansett, "Cory" var like hot i år som i fjor Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Ahh, herlig å se dem igjen på TV! Har fulgt med på dem hver eneste sommer de har hvert på TV. Noen som kan si meg hva introsangen heter? Fint at selv en moderator ikke kan google (Seriøst 3. treffet eller noe sånt) Uansett, sangen heter "Just another day in L.A. "og artisten er Christopher Franke Lenke til kommentar
Inkognito Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Ahh, herlig å se dem igjen på TV! Har fulgt med på dem hver eneste sommer de har hvert på TV. Noen som kan si meg hva introsangen heter? Christopher Franke - Just Another Day in L.A. Silke, ja! Det var en stund siden. Husker de hadde fått skuespillerne til å si "Silke, on TV2" og greier Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Yess! Egentlig er det jo en dårlig serie men det er liksom ikke sommer uten, kanskje jeg får sommerstemning snart da Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 De sykler på en fascinerende måte.. Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) Hm.. elsket PB før, men de siste årene har jeg ikke giddet å se det.. syns det er kjedelig. (dessuten sender de bare repriser). De har vist alle episoden som er laget..Derfor er det kun repriser.. Endret 29. juni 2004 av CarinaE Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Jeg har sett ALLE Pasific Blue episodene, men skal nok klare å se dem noen ganger til ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå