Gå til innhold

Thief3, er det no bra da?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fatter ikke problemet Thief 3 har med maskina mi, jeg er den eneste jeg kjenner som må vente i nesten 1 minutt før spillet i det hele tatt begynner å loade. Og pc-specs'n min er ikke noe å klage på, en kompis av meg sitter med GF3 og AMD Xp1700 men loader på 10-15 som sagt over, mens jeg må vente i iallfall 40 sek før noe skjer i det hele tatt. Bare HDD-led som blinker svakt.

 

Har ingen problemer med andre spill eller programmer, noen som kan tenke seg årsaken til dette?

Lenke til kommentar
Har ikke merket noe av dette, ikke har vennene mine heller. Sikker på at det ikke er et lokalt problem?

Jeg har det samma problemet med at det er lys der det skal være mørkt.

 

Men ellers er spille bra, jeg strever ikke med lang vente tid på loadingen.

Lenke til kommentar

"Shalebridge Cradle" må være den mest skremmende levelen i et spill EVER! Jeg holder på med den banen nå, og atmosfæren og lydeffekten skremmer virkelig vannet av meg. For å ikke snakke om den andre delen hvor man møter den første "zombien". Jeg krøp sakte fremover, så så jeg skyggen av noe som gikk forbi en døråpning bak "disken" (er i "hall of records". Jeg tenkte ikke mer over det og gikk til høyre og åpnet døra.... Hørte en stønning og klarte såvidt å skimte noe som gikk forbi.... Greit -> ESC = ut av spillet for å samle nervene :-D

 

Er det en ting Looking Glass virkelig kan, så er det å lage en god atmosfære. Alle husker vel hvor skremmende System Shock 2 var, og noen av brettene på Thief 1 og 2?

 

Uansett: Thief 3 er etter mitt syn den beste spillutgivelsen hittil i år, og den ligger et stykke foran Far Cry!

Lenke til kommentar
Uansett: Thief 3 er etter mitt syn den beste spillutgivelsen hittil i år, og den ligger et stykke foran Far Cry!

der må jeg som en av de få brukerene på dette forumet si meg enig!

leste noen poster for en tid tilbake når demoen kom ut, og det var bare whining.

jeg prøvde det selv, og syntes det var et knallbra spill! god atmosfære, utrolig lyd og til tider smart AI gjør dette til en unik spillopplevelse!

Lenke til kommentar
"Shalebridge Cradle" må være den mest skremmende levelen i et spill EVER! Jeg holder på med den banen nå, og atmosfæren og lydeffekten skremmer virkelig vannet av meg. For å ikke snakke om den andre delen hvor man møter den første "zombien". Jeg krøp sakte fremover, så så jeg skyggen av noe som gikk forbi en døråpning bak "disken" (er i "hall of records". Jeg tenkte ikke mer over det og gikk til høyre og åpnet døra.... Hørte en stønning og klarte såvidt å skimte noe som gikk forbi.... Greit -> ESC = ut av spillet for å samle nervene :-D

 

Er det en ting Looking Glass virkelig kan, så er det å lage en god atmosfære. Alle husker vel hvor skremmende System Shock 2 var, og noen av brettene på Thief 1 og 2?

 

Uansett: Thief 3 er etter mitt syn den beste spillutgivelsen hittil i år, og den ligger et stykke foran Far Cry!

er det Monster i DETTE spillet å ?? begynner å bli lei slike monster spill :mad:

men men.. har ikke duden night vision? plager meg at jeg ikke kan see i mørket hvor jeg går.. so damn mørkt :roll:

Lenke til kommentar

Personlig liker jeg Thief 3 bedre enn Splinter Cell.

Ja, Splinter Cell har masse fete gadgets, men det er altfor linjært, følte nesten som og jeg gikk på skinner igjennom det.

Thief har mye bedre level-design, endel veier du kan gå, flere valgfrie ting du kan gjøre osv. Selv om det kan være irriterende med loadinga når du går rundt i byen.

Nightvision? - det er for pingler ;)

Lad bua di med Fire Arrow, da lyser det litt mer, men da kan jo folk se deg lettere...

Du kan jo zoome med Garrett sitt mekaniske øye (husker ikke default kontoll).

Om å gjøre å shadow'e alt (ikke bli sett, ikke banke/drepe noen, ikke slokke fakler, bare stjele)

Monstre? - Ja det er det jo iblant, men hva forventer du i en Fantasy-setting?

Men du møter jo mest mennesker da.

Lenke til kommentar

jeg sliter med missionen etter traininga--

 

Jeg har gjort alle objektene untatt å stjele Bloodline Pola eller noe i den duren i kjelleren.. men har sittet her nå i 2 DAGER!! å finner ikke den jævla kjelleren..

 

Kan noen si meg hvor jeg finner den `? å hvor jeg skal gå til å komme til den.. takk.

 

 

Akkurat nå er jeg å en hemmelig plass bak en stor kasse i 2nd etg..

 

EDIT: Er det Monstre på den missionen ? hører slike "Skummle" mostre lyder her å der :no:

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...