Lapette Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Vurderer å kjøpe meg thief 3! har aldri spilt noen av spillene i serien! er det no fett a? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=7830 Les og lær. Ja, det er et veldig bra spill. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Personlig likte jeg Splinter cell bedre, men Thief er et bra spill! Likte bare ikke den LANGE loadinga selv om du bare skulle loade et steg tilbake... Men du gjør nok ikke et dårlig kjøp. Lenke til kommentar
riktor_1 Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Opplever du lang loadetid har du ikke kraftig nok maskin På min bruker Thief og Splinter Cell omtrent samme tid. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Opplever du lang loadetid har du ikke kraftig nok maskin På min bruker Thief og Splinter Cell omtrent samme tid. thief har ingen quick load knapp... Eller har den det? :S Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 thief har ingen quick load knapp... Eller har den det? :S F12 Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 men den tar jo like lang tid som vanlig load, ca 10-15sek elns... splinter cell var det rundt 1-2sek Lenke til kommentar
TommyM Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Jeg fatter ikke problemet Thief 3 har med maskina mi, jeg er den eneste jeg kjenner som må vente i nesten 1 minutt før spillet i det hele tatt begynner å loade. Og pc-specs'n min er ikke noe å klage på, en kompis av meg sitter med GF3 og AMD Xp1700 men loader på 10-15 som sagt over, mens jeg må vente i iallfall 40 sek før noe skjer i det hele tatt. Bare HDD-led som blinker svakt. Har ingen problemer med andre spill eller programmer, noen som kan tenke seg årsaken til dette? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Joda, Thief 3 virker veldig bra. Har såvidt spilt litt i starten av det, og ser frem til å gå løs på det når jeg får bedre tid. Likte Splinter Cell bedre, men for all del, det virker som om det er bedre stemning i Thief Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Thief 3 har enormt mye wallbugs da. Det vil si at det er lys der det skal være mørkt, også forsvinner det helt pluttselig. Trodde først da var en driverfeil på skjermkortet mitt. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 men den tar jo like lang tid som vanlig load, ca 10-15sek elns... splinter cell var det rundt 1-2sek !Off-topic! Jeg tror quicksave/load menes med at du slipper å gå inn i menyen og save/loade manuellt. Går vel ikke noe fortere utenom det? Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Thief 3 har enormt mye wallbugs da. Det vil si at det er lys der det skal være mørkt, også forsvinner det helt pluttselig. Trodde først da var en driverfeil på skjermkortet mitt. Har ikke merket noe av dette, ikke har vennene mine heller. Sikker på at det ikke er et lokalt problem? Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Har ikke merket noe av dette, ikke har vennene mine heller. Sikker på at det ikke er et lokalt problem? Jeg har det samma problemet med at det er lys der det skal være mørkt. Men ellers er spille bra, jeg strever ikke med lang vente tid på loadingen. Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 "Shalebridge Cradle" må være den mest skremmende levelen i et spill EVER! Jeg holder på med den banen nå, og atmosfæren og lydeffekten skremmer virkelig vannet av meg. For å ikke snakke om den andre delen hvor man møter den første "zombien". Jeg krøp sakte fremover, så så jeg skyggen av noe som gikk forbi en døråpning bak "disken" (er i "hall of records". Jeg tenkte ikke mer over det og gikk til høyre og åpnet døra.... Hørte en stønning og klarte såvidt å skimte noe som gikk forbi.... Greit -> ESC = ut av spillet for å samle nervene :-D Er det en ting Looking Glass virkelig kan, så er det å lage en god atmosfære. Alle husker vel hvor skremmende System Shock 2 var, og noen av brettene på Thief 1 og 2? Uansett: Thief 3 er etter mitt syn den beste spillutgivelsen hittil i år, og den ligger et stykke foran Far Cry! Lenke til kommentar
zeox Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Uansett: Thief 3 er etter mitt syn den beste spillutgivelsen hittil i år, og den ligger et stykke foran Far Cry! der må jeg som en av de få brukerene på dette forumet si meg enig! leste noen poster for en tid tilbake når demoen kom ut, og det var bare whining. jeg prøvde det selv, og syntes det var et knallbra spill! god atmosfære, utrolig lyd og til tider smart AI gjør dette til en unik spillopplevelse! Lenke til kommentar
Glipp Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 "Shalebridge Cradle" må være den mest skremmende levelen i et spill EVER! Jeg holder på med den banen nå, og atmosfæren og lydeffekten skremmer virkelig vannet av meg. For å ikke snakke om den andre delen hvor man møter den første "zombien". Jeg krøp sakte fremover, så så jeg skyggen av noe som gikk forbi en døråpning bak "disken" (er i "hall of records". Jeg tenkte ikke mer over det og gikk til høyre og åpnet døra.... Hørte en stønning og klarte såvidt å skimte noe som gikk forbi.... Greit -> ESC = ut av spillet for å samle nervene :-D Er det en ting Looking Glass virkelig kan, så er det å lage en god atmosfære. Alle husker vel hvor skremmende System Shock 2 var, og noen av brettene på Thief 1 og 2? Uansett: Thief 3 er etter mitt syn den beste spillutgivelsen hittil i år, og den ligger et stykke foran Far Cry! er det Monster i DETTE spillet å ?? begynner å bli lei slike monster spill men men.. har ikke duden night vision? plager meg at jeg ikke kan see i mørket hvor jeg går.. so damn mørkt Lenke til kommentar
Cybermantix Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Personlig liker jeg Thief 3 bedre enn Splinter Cell. Ja, Splinter Cell har masse fete gadgets, men det er altfor linjært, følte nesten som og jeg gikk på skinner igjennom det. Thief har mye bedre level-design, endel veier du kan gå, flere valgfrie ting du kan gjøre osv. Selv om det kan være irriterende med loadinga når du går rundt i byen. Nightvision? - det er for pingler Lad bua di med Fire Arrow, da lyser det litt mer, men da kan jo folk se deg lettere... Du kan jo zoome med Garrett sitt mekaniske øye (husker ikke default kontoll). Om å gjøre å shadow'e alt (ikke bli sett, ikke banke/drepe noen, ikke slokke fakler, bare stjele) Monstre? - Ja det er det jo iblant, men hva forventer du i en Fantasy-setting? Men du møter jo mest mennesker da. Lenke til kommentar
Glipp Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) jeg sliter med missionen etter traininga-- Jeg har gjort alle objektene untatt å stjele Bloodline Pola eller noe i den duren i kjelleren.. men har sittet her nå i 2 DAGER!! å finner ikke den jævla kjelleren.. Kan noen si meg hvor jeg finner den `? å hvor jeg skal gå til å komme til den.. takk. Akkurat nå er jeg å en hemmelig plass bak en stor kasse i 2nd etg.. EDIT: Er det Monstre på den missionen ? hører slike "Skummle" mostre lyder her å der Endret 2. juli 2004 av *Magnus* Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Ingen som vet ? Prøv å vri på en av faklene i rommet til rikingen. Det skal åpne gitteret foran "juvelen". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå