tukz Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Hei, jeg er helt grønn når det gjelder plexi glass ogsånt. Jeg har ikke noe annet enn en stikksag som ikke har hastighets regulator. Har også drill. Når man skal skjere ut hull til plexi er det noe jeg må være ops på. Og kan jeg bruke stikksag med fintannet blad? Eller hvordan går det? Skal modde et kabinett som heter Aopen hq45. Har lakkert det med innvendig med dekorspray. Skal holde..... Skal ikke lakke utenfor. Er det noen vits med lister? Takker for alle svar. [email protected] Lenke til kommentar
daho Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 det er ingen vits med lister, men det er MYE penere. Går fint med stikk sag. Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 hvis du ikke skal lakkere utsiden på kabinettet, så kan det bli finere med lister. når du kutter i siden, vil ikke kanten være lakkert, å det ser ikke spesielt fint ut, samt at du kan redde deg inn med lister hvis du skulle være uheldig med kuttingen :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå