Gå til innhold

Alter Bridge, Creeds arvtaker!

Jan Åge

Anbefalte innlegg

3 av medlemmene fra den nylig oppløste gruppen Creed har gått sammen med en ny vokalist og startet ett nytt band i samme stil som Creed. Vh1.com har lagt ut en grei stream av bandets første singel "Open your Eyes", som du finner her!

Etter å ha hørt gjennom denne noen ganger ble jeg ganske imponert og man kunne begynne med en gang å trekke paraleller mot Creed sin musikkstil, noe som ikke skader :green:

Jeg liker bl.a. denne type musikk veldig godt (som dere sikkert nå har skjønt) og har vært fanboy av Creed siden starten. Jeg klarer derfor nesten ikke å vente til debutalbumet "One Day Remains" kommer ut 10. August :dribble:

Hva er da deres tanker rundt Alter Bridge, deres debut-single og denne type melodiøs-rock musikk o.l.

Endret av Jan Åge
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De hadde endel bra på "My Own Prison" albumet, men det som fulgte etter synes jeg var elendige greier. Ironisk nok var det først da de ble skikkelig populære :shrug:

Hehe ja, må si meg litt enig der. "My Own Prison" var best, og de ble litt stusselige på de andre. Allikavel prøver jeg å holde meg fast, men det finnes mye musikk der ute som er vel så bra som disse. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...