Hei. Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Har akkurat installert Fedora, i går satta jeg på Red Hat Network Alert Notification Tool fordi det var mye som skulle oppdateres. Når har oppdateringen stått på i snart 2 døgn, og den har vært på den ene filen i snart en dag. Skal dette virkelig ta såååå lang tid? Lenke til kommentar
Hei. Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Noe jeg kan gjøre med det? Lenke til kommentar
power Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Sjekk på redhat sidene om de har speil i norge eller norden for serverne dems.... Hvis ikke.. Om det er nærmere norge enn usa.. Sjekk også om programmet i seg selv krever egne instillinger for nettverket osv Lenke til kommentar
Huscht Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Jeg hadde samme problemet Jeg prøvde core2 istede, men må gå tilbake til 1 og prøve det samme på nytt.. harware not supported du... Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 glem up2date... Skriv "yum update" i en terminal eller legg inn apt. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Jeg laster ned apt på dag.wieers.com eller no. Også tar jeg apt-get update også apt-get upgrade.Det funker veldig fint og raskt for meg. Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 up2date er en frontend til fedoras "offisielle" pakkehåndteringssystem yum, og støtter også APT, som er bedre. up2date'n i fedora core 1 er veldig buggy; anbefaler ikke å bruke den. (den feilen du beskriver er typisk up2date'n i FC1) Lenke til kommentar
Huscht Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg får prøve apt så fort jeg har tid . Noe annet å anbefale? ..eller er det bare å kjøre på? (ja, jeg er helt blank på linux ) Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Vel... up2date er da mer enn det. Den kom da før RH fikk yum etc, og støtter apt uten at apt er installert på fcX... up2date er nok RH sitt misslykkede forsøk på en packetmanager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå