Gå til innhold

Pcen fryser seg på samme måte hele tia

Anbefalte innlegg

Vet ikke om det er interessant, men jeg lastet ned og installerte nye drivere til AGP porten på hovedkortet. Og siden jeg oppdaterte hovedkort driverne har maskinen ikke frøse...

Genialt! Og jeg kan kjøre på 8x AGP hastighet... :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet ikke om det er interessant, men jeg lastet ned og installerte nye drivere til AGP porten på hovedkortet. Og siden jeg oppdaterte hovedkort driverne har maskinen ikke frøse...

Flott! :thumbup:

Da kan det være at de nyeste skjermdriverne ikke passet AGP-driveren på hovedkortet. Sånt oppdager man ikke før man leter etter nåla i høystakken på produsentens nettside. Grunnen til dette står ganske sikkert der. Oppdateringen inneholdt nok en bugfix som rettet problemet.

Hyggelig at du fant ut av det, vi får håpe problemet er borte for godt ;)

Sveinl.

Endret av Sveinl
Lenke til kommentar

les her klovn... :p

Lenke til kommentar

skjekket rammen med memtest. 0 feil.

Men jeg fant netopp ut noe rart. Pcen har ikke klikka på 1 uke, helt til bruttern kom hjem logga seg på, å skulle spille pokr på ladbrokes. Da klikka det

Når han logga seg av klikka det og....

hva i allverden kan være galt? noe med trafikken som går gjennom routern som får maskina mi til å klikke?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...