wiggles Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Vet ikke om det er interessant, men jeg lastet ned og installerte nye drivere til AGP porten på hovedkortet. Og siden jeg oppdaterte hovedkort driverne har maskinen ikke frøse... Genialt! Og jeg kan kjøre på 8x AGP hastighet... Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Har dere testet med memtest86? Klarer minnet den testen er det ikke RAM-feil. Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Vet ikke om det er interessant, men jeg lastet ned og installerte nye drivere til AGP porten på hovedkortet. Og siden jeg oppdaterte hovedkort driverne har maskinen ikke frøse...Genialt! Og jeg kan kjøre på 8x AGP hastighet... Flott! Da kan det være at de nyeste skjermdriverne ikke passet AGP-driveren på hovedkortet. Sånt oppdager man ikke før man leter etter nåla i høystakken på produsentens nettside. Grunnen til dette står ganske sikkert der. Oppdateringen inneholdt nok en bugfix som rettet problemet. Hyggelig at du fant ut av det, vi får håpe problemet er borte for godt Sveinl. Endret 22. juni 2004 av Sveinl Lenke til kommentar
klovn7 Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Har dere testet med memtest86? Klarer minnet den testen er det ikke RAM-feil. tok noe som het memtest. Lot den gå i 20 minutter som det sto uten at den fant feil, tviler da på at det er Minnet..... Lenke til kommentar
wiggles Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Vet ikke om det er interessant, men jeg lastet ned og installerte nye drivere til AGP porten på hovedkortet. Og siden jeg oppdaterte hovedkort driverne har maskinen ikke frøse...Genialt! Og jeg kan kjøre på 8x AGP hastighet... les her klovn... Lenke til kommentar
klovn7 Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 skjekket rammen med memtest. 0 feil. Men jeg fant netopp ut noe rart. Pcen har ikke klikka på 1 uke, helt til bruttern kom hjem logga seg på, å skulle spille pokr på ladbrokes. Da klikka det Når han logga seg av klikka det og.... hva i allverden kan være galt? noe med trafikken som går gjennom routern som får maskina mi til å klikke? Lenke til kommentar
DarkWolf Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 kan være mulig at expolereren din er monga.. prøvd å formatere og bruke en annen xp? Lenke til kommentar
klovn7 Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 klikker selvom jeg bruker Opera, xplorer eller ingne av delene. klikker uten at jeg har en browser oppe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå