Jernlov Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Hei! bare jeg går inn på Internet Explorer så klikker det og mange vinduer kommer opp, når jeg prøver og gå ut av en av de vinduene så kommer det en melding om at vinduet er opptatt og sånn, jeg har hatt et lignende problem før med at opp til 90 vinduer åpnet seg, men når jeg prøvde og gå ut av dem så kom det bare fler, trenger hjelp! bruker nå Opera midlertidig. please hjelp meg Lenke til kommentar
sim Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Har du kjørt ad-aware, spybot og en liten virussjekk. Hvis ikke, gjør det! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 kjørt antivirus og spybot, ingen virus og ingen "bots" funnet, noen forslag på hva som kan hjelpe? Lenke til kommentar
sim Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Kjør ad-aware også. Ofte tar den ting som spybot har oversett eller gått glipp av. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 du kan og prøve å kjøre the cleaner Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 har vist ikke ad-aware trur jeg, hvor skaffer jeg det? hva er det cleaner du snakker om?? Lenke til kommentar
Crack Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 har tatt en sjekk med ad-aware og cleaner greia, forsatt samma problem :( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå