abene Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Windows 2000 Windows 2000 er basert på samme kjerne som Windows NT, noe som betyr bedre sikkerhet og stabilitet enn Windows 98 og Windows ME. Med siste Service Pack er Windows 2000 kanskje dagens "beste" Windows-versjon. Les artikkelen her Lenke til kommentar
wil Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 jeg vil faktisk si at Windows 2000 er den beste Windows versjonen. jeg har Windows 2000 ENG med Service Pack 4. denne funker fett. nå skal det sies at jeg ikke driver med spill og sånn så sånn sett har det ikke så mye å si for meg. jeg liker det rene og fine skrivebordet til Windows 2000. denne er konge. og seff stabilieteten da. faktisk er Windows 2000 mer stabilt på min pc enn det Windows XP er. selv med en haug med ram inne. får se om jeg gidder å prøve Service Pack 2 til XP når den kommer. blir ikke på hovedpc`en iallefall, men kanskje på laptoppen. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Du har glemt en enkel måte å starte oppgavebehandling på : ctrl + shift + esc Lenke til kommentar
wil Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 hva mente du med det ronny? var det med du sa det til forresten? Lenke til kommentar
sim Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Muligens en kommentar til artikkelen Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Det var nok en kommentar til artikkelen, dersom det var noen som lurte på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå