Gilbert Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Finnes det et program som gjør at bakgrunnen på min nokia 5100 skifter automatisk (f.eks. hvert 5 sekund)? Omtrent som på mac? Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Nei, det tror jeg ikke! må vel ha Symbian for å instalere programmer på telefonen! Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 nei da så. men det hadde vært tøft sitter og leser litt rundt på forumet her nå (har forvirret meg ut av programmerings-delen for å "utvide min horisont"), virker som telefoner er en ren vitenskap her inne... Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 nei da så. men det hadde vært tøft sitter og leser litt rundt på forumet her nå (har forvirret meg ut av programmerings-delen for å "utvide min horisont"), virker som telefoner er en ren vitenskap her inne... Hehe, velkommen til denne delen også da Som Chosiso sa er det nok ingen slik mulighet til 5100. Skal man ha godt utvalg av nytteprogramvare til mobiler er det uten tvil klokest med en Symbian-mobil. Det finnes dog noe programvare til din mobil, men neppe noe som skifter bakgrunn. Når vi er inne på bakgrunnskifte finnes det noen mobiler som tillater animert bakgrunn (ikke bare skjermsparer, men også bakgrunn). Blant disse er Samsung E700 og V200, og SonyEricsson K700i. Jaja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå