opresterud Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Titter litt etter kamera til en annen i familen også. Han er ute etter ett kamera på 5MP, som tar best mulig bilder på fullstendig automatisk innstilling. Ikke krav om mange manuelle muligheter (M-modus ikke nødvendig). Det bør også være kjapt. Må ikke være IXUS størrelse, men heller ikke veldig stort (f.eks. C-765 tror jeg blir i største laget). 3x zoom holder. Har akkurat kjøpt ett Canon PowerShot A80 selv, og dette tror jeg er i tregeste laget pga. autofokusen (jeg er veldig fornøyd med det selv, men det kan nok til tider kreve at man rusler bort fra Auto-modus for å få bra bilder) Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Hva med Sony DSC-W1? Mer info i en annen tråd her på forumet. Lenke til kommentar
opresterud Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Det er absolutt med i vurderingen. Men noen som vet hvordan Kodak DX7630 er? Jo flere MP jo bedre for vedkommende, han er veldig glad i å ta utsnitt av bilder i etterkant. HP R707 tror jeg også kanskje kan være ett greit alternativ, har blitt omtalt som brukervennlig og med høy rate av bra bilder på Auto. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 hva med nikon coolpix 5200, den har nettopp kommet ut og blitt nevnt en del i forumet Lenke til kommentar
opresterud Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Ja, men jeg mener jeg har lest at det ikke er fullt så godt utviklet i auto-modus, at man gjerne må fikle litt selv for å få gode bilder. Lenke til kommentar
raysv Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Tja, sony W1/P100 er blandt de kjappere og er 5mp, han vil garantert ikke bli skuffet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå