allyse Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Har et Chieftech (sølv) bigtower, med en "standard" Chieftech PSU... har også en vifte på cpu som bråker som et uvær... Alt i alt brååååker dette. Prøve med regulator på cpuvifta, men jeg føler psu'en hyler værst av alt. Jeg har puttet støymatter i maskinen (uten at dette hjalp noe spessielt mye...) men tempen steg 10-15'c... Jeg trenger også en musmatte til en ms intelli Explorer 3.0 mus... Bruker ikke mer enn: 600,- Kan noen komme med noen tips? (musmatte 1pri) resten er 2 pri, men kom med forslag hva jeg bør kjøpe. trenger det straks. Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 snakk med sirhartge, prosjekt billig vannkjøling :smile: tror det kan bli svaret... Lenke til kommentar
allyse Skrevet 17. april 2002 Forfatter Del Skrevet 17. april 2002 Quote: On 2002-04-17 18:31, sjanten skrev:snakk med sirhartge, prosjekt billig vannkjøling :smile: tror det kan bli svaret... Du, jeg vet ikke helt om jeg ønsker å ta sjangsen på å lage et komplett vannkjøling akkuratt nå :smile: Vil egentlig ikke ha pc'en full av vann :wink: Er det ikke noen luftmuligheter for optimal støyreduksjon til mitt budsjett? Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå