mantra17 Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Kjøpte en Hitachi 120 GB 7K250 satadisk for 4 mnd. siden og igår begynte den å lage ekle klikkelyder av og til. Den er OS-disk og jeg vegrer for å returnere den på garanti. Kjørte "chkdsk" som ikke gir noe feilmld., skal jeg bare overse(høre) klikkelyden eller er dette noe alvorlig? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 tja, om det er hefige klikkelyder som ikke var der i det du installerte disken, så tipper jeg den er gåen ja :| jeg sliter selv med en maxtor 160gb8mbcache også, den klikker ikke, men merker ytelsedropp 2004 :| hehe jaja vi får bare bite i det sure eplet snart og sender den til våre leverandører Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Du kan sjekke denne tråden for hvordan man gjør det med DeskStar diskene fra IBM (nå Hitachi). OBS! Ideene utføres på eget ansvar! Lenke til kommentar
KAS Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Hvordan går det med disken? Stoppa den helt? Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 Ja, den klikka sakte inn i døden igår. R.I.P. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå