Kowalski Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) . Endret 26. oktober 2011 av Kowalski Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Steike! Mine søndager ryker som oftest med på å se på film og spise. Skal utvilsomt prøve "teh havari-variant". Konge! (Ingen filmer funker). Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 (Ingen filmer funker). De fungerte brillefint når jeg sjekket de sist, og fungerer nå. Du får prøve igjen om du vil - men det er vel ikke så interessant, hehe. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Hehe, bra historie! men ingen av filmene fungere her! kommer bare opp "finner ikke siden" Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Alle filmene fungerte, artig historie Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Si meg, har dere importert leketøyene fra polen eller no? Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Hehe, vel den ene jet-en er noen år gammel. Skulle jo fungere helt fint, men så sviktet den plutselig Men det gikk jo bra til slutt, så da er det jo egentlig greit. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Hehe, vel den ene jet-en er noen år gammel.Skulle jo fungere helt fint, men så sviktet den plutselig Men det gikk jo bra til slutt, så da er det jo egentlig greit. Ok. Men jeg skjønte egentlig ikke hva som skjedde med båten. Tok den inn vann via motorbrønnen eller noe slikt? Skal jo normalt ikke renne vann i en "tett" båt med mindre den har fått en skade, eller at en lenseplugg ramler ut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå