b-real Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 The Butterfly Effect. A young man is struggling to get over harmful memories from his childhood, but while doing so discovers a technique that allows him to travel back in time and occupy his childhood body changing his history forever. However he also discovers that every change he makes some how alters his future. Ashton Kutcher virker så feil i en sånn film, men han gjør faktisk en ganske bra jobb, dog til tider så skinner American Pie-skuespill igjennom desverre. Plotet i filmen er mulig og lese men forsatt ingen 'Identity'-film som leker virrvarr med hode ditt. En 4-5. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Må si jeg gleder meg litt til å få denne på tittelkopi. Tar jeg ikke feil, kommer den ut på leie i midten av Juli. Lenke til kommentar
pabelo Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Må si jeg gleder meg litt til å få denne på tittelkopi. Tar jeg ikke feil, kommer den ut på leie i midten av Juli. 28 Juli, kjøpte den fra Kina jeg =) 43 nok Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Finnes en topic om butterfly effect fra før, men det er riktig nok en stund siden. http://forum.akam.no/index.php?showtopic=251381 Uansett. Filmer er rett og slett genial Terningkast: 6! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 28 Juli, kjøpte den fra Kina jeg =) 43 nok Dust. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Dust. Støtter deg der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå