Cloud Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Hvordan får jeg den tilbake? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Du finner den her: C:\Documents and Settings\brukernavn\Programdata\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Denne hadde faktisk blitt slettet! Måtte laste den over fra en kompis. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) Min forsvant også en gang... HO*Hater Windows*ST EDIT: Har fått den tilbake nå da Men nå driver skrivebords bakgrunnen og kopierer seg ned til quick launch menyen nå da.... (Lagrer seg som en .jpg fil på quicklaunchen) Har Windows ME og det sier vel det meste Endret 21. juni 2004 av -Teddy- Lenke til kommentar
kns Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Hvordan får jeg den tilbake? Jeg hadde samme problemet, og fikk et godt tips som funket. Les tråden her. edit: øh...beklager, så plutselig at du hadde gjort en edit hvor du skriver at du fikk det til... Endret 22. juni 2004 av kns Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå