PrOtoZ Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Jeg har steelpad 4S og lurer på hva jeg skal spraye/smøre på "selve" matten for å få mindre friksjon (jeg testet en icemat med samme mus og fant ut at steelpaden hadde vell mye drag). Kan jeg bruke denne? eller denne? Eller noe annet som er spesielt beregnet for "stål" fo å redusere friksjonen? Er det noen som _vet_ nøyaktig hva dere snakker om, ikke nøl om å svare på denne post.. Jeg vil nødig spraye på noe som kan virke destruktivt på overflaten.. Og ja... jeg har teflonteip på føttene.. Lenke til kommentar
Dazem Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) funker fett begge typene!! de skal bare fylle de "gropene" som er på musematta for å minske friksjon selv om den optiske kan se underlaget! *edit* Hører også at det går helt fint med vanlig silikonspray som man kjøper på f.eks biltema! de er glatte og har de samme egenskapene! Endret 21. juni 2004 av Dazem Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Ville anbefale deg å bestille hyperglides fra www.microplex.no, disse har tilnærmet 0 friksjon på de fleste harde underlag og varer lenge. lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå