Gå til innhold

Ramsinks og vga silencer

Anbefalte innlegg

Noen som vet om disse passer i lag med vga silencer? Eller eventuelt vet om en annen ramsink som passer? Jeg har et Powercolor 9800pro kort.

Jeg hadde også tenkt å kjøpe en titan slotkjøler, vil det være unødvendig om jeg bruker vga silencer?

Og til slutt; er det stor forskjell på bruk av tape eller artic silver lim på ramsinkene?

:hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker AS5 og superlim til å feste mine (mye større) ramsinks på skjermkortet. Funker fint, men er ikke så lett å fjerne :blush:

|------------------|

|SSAAAAAAASS| <- ram chip, S = Superlim, A = AS5

|AAAAAAAAAAA|

|AAAAAAAAAAA|

|SSAAAAAAASS|

|------------------|

Lenke til kommentar
(stefan?) kjøp deg thermal take giant III eller II.

er mye bedre en vga silencer

BEGRUNN SVARET DITT!!!!!

over dobbel pris og dobbelt støynivå!!!

kjøp disse

du kan få to siden av hveandre under vga silencer, du kan jo sette noen andre oppå da hvis du vil :(

Endret av TrulZern
Lenke til kommentar
Noen som vet om disse passer i lag med vga silencer? Eller eventuelt vet om en annen ramsink som passer? Jeg har et Powercolor 9800pro kort.

Jeg hadde også tenkt å kjøpe en titan slotkjøler, vil det være unødvendig om jeg bruker vga silencer?

Og til slutt; er det stor forskjell på bruk av tape eller artic silver lim på ramsinkene?

På oversida bruker du ramsinksene slik de er, på undersida (Der VGA silencern er montert) må du kutte av "bladene" på ramsinksene for å få plass til de ;)

VGA silencer er ett meget godt og rimelig valg.

Lenke til kommentar

Akkurat det om de passer med vga silecer har vært diskutert her mange ganger, men jeg tror de fleste diskusjonene har kommet fram til at de ikek gjør det. Ville heller gått for Trulzerns forslag.

Lenke til kommentar

Har prøvd akurat de ram kjølerene på vga silencer.

Passer ikke på oppsiden. For store...

Lenke til kommentar

Takk for svar folkens ;)

Det jeg lurte på nå var hvilket lim som er bra nok?

Jeg vet at tape er en dårlig løsning, jeg har også noe vanlig artic silver 5, men det duger jo ikke alene..

Jeg har egentlig tenkt å bestille fra 3dfxcool denne gangen, og de har ikke artic silver lim. Kun: Zalman Thermal Compound.

Noen som vet om den duger i forhold til disse?:

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ASASTA7G

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ASAATA5G

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...