Gå til innhold

VIL SPILLE DOOM 1! Har windows XP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
;) hmm mener at eg har spilt Doom i XP på mi maskin, lastet det ned på Kazaa(inkl doom2 0sv!! mulig denne var modifisert til å fungere knirkefritt på XP!! hvilket Doom er det du har da? orginal cd frå herrens år da det kom ut ellr?? Skal vere mulig å gjhøre XP bakover kompitabel me elder spill! hsuker ikkje heilt åssen, sitter på jobb nå men en W98 maskin.. :thumbup:
Lenke til kommentar

Hva er det som ikke funker i winXP. Er det lyden? Da må du ha et lydkort som klarer å emulere soundblaster 16 (eller.no). Så må du huske å sette opp lyden med det config progget til doom....

Menne.... Vil du virkelig spille det helt autentisk, eller har du kanskje sans for doom med litt mer 3d og eye candy? For du kan jo prøve jdom porten - den funker bra i winXp og ser en god del bedre... www.doomsdayhq.com

Lenke til kommentar

Grafikken kommer til å ødelegge øynene dine, fikk til å spille ettpar gamle spill (Command & Conquer og Hexen tror jeg det var) det virket helt ødelagt og lignet ikke på noe som helst. Tror du må finne deg en konsoll å spille Doom på :roll:

Lenke til kommentar

Nei nei nei..

Last ned Dos Box fra http://dosbox.sourceforge.net/news.php?show_news=1

Dos Box er en Dos emulator som lar deg spille alle typer Dos Spill i Win XP. I tilegg for at lyden skal fungere ordentlig i spillene kan du også laste ned et program som heter VDM sound om jeg husker riktig.

Edit: Gromle var litt før meg, men det stemmer.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...