mBBS_Rules Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Jeg må bare spille dette spillet, da det var med på å forme min personlighet, (fikk det da jeg var 10) Men det funker ikke i windows xp, jeg må ha lyd og lik kontroll som det var under dos. Hjelp en stakkars sjel ut! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 hmm mener at eg har spilt Doom i XP på mi maskin, lastet det ned på Kazaa(inkl doom2 0sv!! mulig denne var modifisert til å fungere knirkefritt på XP!! hvilket Doom er det du har da? orginal cd frå herrens år da det kom ut ellr?? Skal vere mulig å gjhøre XP bakover kompitabel me elder spill! hsuker ikkje heilt åssen, sitter på jobb nå men en W98 maskin.. Lenke til kommentar
vehitman Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Hva er det som ikke funker i winXP. Er det lyden? Da må du ha et lydkort som klarer å emulere soundblaster 16 (eller.no). Så må du huske å sette opp lyden med det config progget til doom.... Menne.... Vil du virkelig spille det helt autentisk, eller har du kanskje sans for doom med litt mer 3d og eye candy? For du kan jo prøve jdom porten - den funker bra i winXp og ser en god del bedre... www.doomsdayhq.com Lenke til kommentar
mBBS_Rules Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Jeg vil ha det helt autentisk. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 prøv med kompatibilitetsmodus win 95-98 eller last ned Microsoft Application Compatibility Analyzer 3.0 Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 prøv med kompatibilitetsmodus win 95-98 eller last ned Microsoft Application Compatibility Analyzer 3.0 Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Grafikken kommer til å ødelegge øynene dine, fikk til å spille ettpar gamle spill (Command & Conquer og Hexen tror jeg det var) det virket helt ødelagt og lignet ikke på noe som helst. Tror du må finne deg en konsoll å spille Doom på Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 http://www.doomsdayhq.com/jdoom.php Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Har også testet ut gammle spill på en nokså ny maskin. Er så å si umulig å spille, fordi spillet går 3000 ganger raskere på en kraftig maskin. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Er ikke Doom, Hexen, heretic og de spillene abandonware enda? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Jeg må bare spille dette spillet, da det var med på å forme min personlighet, (fikk det da jeg var 10) skremmende... Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Jeg må bare spille dette spillet, da det var med på å forme min personlighet, (fikk det da jeg var 10) skremmende... Teit. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Prøv ett program som heter Dosbox. Funkr genialt på gamle dos-spill i winxp. Husker ikke hvor jeg fant det, men hvis du ikke finner det kan jeg slenge det ut på nett for deg.. Bare send en PM. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) Nei nei nei.. Last ned Dos Box fra http://dosbox.sourceforge.net/news.php?show_news=1 Dos Box er en Dos emulator som lar deg spille alle typer Dos Spill i Win XP. I tilegg for at lyden skal fungere ordentlig i spillene kan du også laste ned et program som heter VDM sound om jeg husker riktig. Edit: Gromle var litt før meg, men det stemmer. Endret 26. juni 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå