Gå til innhold

bra kamera,masse finesser osv...

Anbefalte innlegg

eg har testet kodak dx4530: det første inntrykke var wow for ein stil for ein kvalitetpå bildå!det er den forsatt 2mnd...eg har tatt over 1000 bilder og er godt fornøyd!men så klart eg er jo so klønete! eg klarde og mista da i grus veien det virka 100% etterpå om batterilokke var falt av så fiksa eg da men eg fekk ripe i skjermen :cry:......men over til bildet kvaliteten gir eg kamera 10av10 det tar skarpe bilder!design:9av10 det er ikkje noko i veien men det kunne vore innebygd linsebeskytter istedenfor ein du må ta på...byggekvalitet:9av10 god plast men det noken av lokka som er litt pinglete... zoom og andre innstillinger:9av10 det er ein 3xoptisk zoom 38-135mm.og innstillingane og meny systeme er gode,men det manglar svartkvit innstilling sånn at du kan ta svart-kvit bildet men det følger med ein sowtware så den kan du gjere det om til svart-kvit så det er ikkje det største probleme.ekstrautstyr 10av10 du kan kjøpa ekstra linse til og masse annet til det men dessverre ikkje vannhus sånn at du kan fotografere under vatn.....dette kamera får 10av10! det billigt eg fekk det til 2500kr nå kan du få det til 2300kr så dette er eit eg kan anbefala andre nybeggynare og mer avanserte brukere so har hatt digital kamera sjøl før...det 5megapiksla 3xoptisk zoom til sammen er det 10x zoom...skjermen er ein tft 1.8 tommer eg er veldig godt fornøyd med den! :yes: kan ambefalest på det varmeste :yes:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...