Gå til innhold

Prøv den spennende skogsimulatoren!

[bat]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde å holde meg for god for dette men here goes:

Denne tråden er kanskje det mest tragiske JEG har sett på Internett. Det er trist å se at desærungdom forventer at alt de finner på Internett skal være festlig og underholdene, og rakke ned på det andre folk driver med. Skogsimulatoren er ikke et spill, det er en simulator for å hjelpe forskning/undervisning. Jeg vet ikke hvorfor det ikke er innlysende at dette ikke skal ha, eller tilsikter, noen som helst form for underholdningsverdi. Hvis man tar en kvikk bakgrunnssjekk er det tydelig at noen har jobbet hardt for å få dette til, men enkle sinn som heller vil rope tragisk til alt som ikke hopper opp og ned i rosa drakt, forstår vel ikke at i verden er det noen som faktisk arbeider.

Skam dere!

Lenke til kommentar
Prøvde å holde meg for god for dette men here goes:

Denne tråden er kanskje det mest tragiske JEG har sett på Internett. Det er trist å se at desærungdom forventer at alt de finner på Internett skal være festlig og underholdene, og rakke ned på det andre folk driver med. Skogsimulatoren er ikke et spill, det er en simulator for å hjelpe forskning/undervisning. Jeg vet ikke hvorfor det ikke er innlysende at dette ikke skal ha, eller tilsikter, noen som helst form for underholdningsverdi. Hvis man tar en kvikk bakgrunnssjekk er det tydelig at noen har jobbet hardt for å få dette til, men enkle sinn som heller vil rope tragisk til alt som ikke hopper opp og ned i rosa drakt, forstår vel ikke at i verden er det noen som faktisk arbeider.

Skam dere!

tulling :thumbup:

Endret av [bat]
Lenke til kommentar

At disse greiene er Copyrightet Yale University 1997-2004, samt at url'en ender på .edu vitner om at dette er seriøse saker, og ikke ment for moro. Jeg tviler ikke et sekund på at programmet gjør god nytte i ett eller annet sinnsvakt forskningsprosjekt, men for oss som ikke er inne i gamet er det ikke så lett å forstå hva det skal være godt for. Med andre ord: Skogsimulatoren er tragisk som underholdning, men sikkert et godt hjelpemiddel for forskning...selv om jeg ser for meg at en og annen gal professor sitter og koser seg med denne skog-saken ut i de sene nattetimer :D

Ellers må jeg si at Johan absolutt har et poeng i at internett kan brukes til mer enn underholdning.

Lenke til kommentar

Johan, ikke ta alle under ett.

Tross at det virker til at de fleste her er lite kritiske og/eller surfer på idiotien.

Skogsimulatoren var genial, men er mange feilkilder.

Å se humor i det hele gjør vel ingen direkte skade?

Tråden er vel feilpostet om den skulle være humoristisk.

Endret av genesis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...