Gå til innhold

Windows Fryser etter bootup

Anbefalte innlegg

Jo, installerte nettopp bootvis på oppfordrning fra en her på forumet, skulle til å reboote, og etter jeg hadde startet opp igjen, etter 10 sek, så frøs alt! til slutt kom det en syk klikke lyd og da valgte jeg å skru av. dette skjedde begge ganger jeg prøvde å skru på pcen. Så prøvde jeg å boote i safe mode, dette fungerte også dårlig, etter den loadet drivere osv så frøs den der også.. hva gjør jeg??? :scared:

Sitter med winxp pro sp1

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

JEG ANBEFALER DEG IKKE DET FØRSTE JEG SIER HER!!!

men jeg hadde selv det samme problemet. og jeg skulle bytte ram og hoved kort bare noen dager før dette skjedde med meg også og det hjalp.......

MEN SOM JEG SIER!!!! JEG ANBEFALER IKKE DETTE, DET KAN HENDE AT DET IKKE HJELPER!!!!

Men dette kan jeg anbefale deg : :)

Om du har ram eller hoved kort til overs eller kjenner en venn som har noe til overs av samme type socket hoved kort, spør om å låne det å prøv om det kan hjelpe.. hjelper det så ville jeg ha anbefalt å kjøpe nytt hovedkort og ram...

LYKKE TIL.... :thumbup:

Endret av data-smurf
Lenke til kommentar

... Du anbefaler IKKE å skifte hovedkort og ram, isteden anbefaler du å skifte hovedkort og ram??

Det er vel litt drøyt å begynne å skifte hardwarekomponeneter når problemet skyldes kun et program som har slått seg litt vrang.

For å løse problemet kan du jo prøve å starte windows fra xp-cd'n - og så kjøre Repair. Hvis ikke det hjelper er det vel bare å boote fra cd'n og reinstallere windows, siden alt fryser hos deg, også i sikkermodus...

Lenke til kommentar

emmmmmm...... jeg sa at det kan være lurt å LÅNE.. men det går jo ann å formatere også. men det hjalp ikke for meg, jeg måtte bytte hovedkort og ram... men det betyr ikke at det gjelder alle.. mitt hoved kort og ram var litt gammelt og u stabilt....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...