CaptainJensen Skrevet 3. november 2001 Del Skrevet 3. november 2001 Har nettopp, og for første gang, installert nytt hovedkort og CPU. Etter installasjon av Win98, får jeg to, tilbakevendende sorte, vertikale sterker på hver side av QuickLaunch-feltet. Dersom jeg legger inn Quicklaunch, får jeg sort bakgrunn. Default skal være grått! Noen gode råd når råd er dyre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 4. november 2001 Del Skrevet 4. november 2001 tror det er noe greier med active desktop on/off, og at du må sette på igjen bakgrunn etter du har skifta på ting. er ikke helt sikker men har litt problemer med svart bakgrunn selv (winme). skal se litt nermere på saken ;D Lenke til kommentar
CaptainJensen Skrevet 4. november 2001 Forfatter Del Skrevet 4. november 2001 Etter en mer grundig gjennomgang, kom jeg til at de sorte feltene oppsto etter at jeg hadde installert Telenor ADSL-software på maskinen. Da jeg gikk tilbake til den forrige versjonen av Windows, forsvant problemene. Fikk altså konstatert at dette hverken skyldes nytt hovedkort, CPU, eller min konfigurasjon. Likevel: Den omtalte visuelle feilen er irriterende nok, og jeg ønsker å få den fjernet. Har du også Telenor ADSL installert? [ Denne Melding var redigert av: CaptainJensen på 2001-11-05 20:15 ] Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 4. november 2001 Del Skrevet 4. november 2001 telenor ISDN. må vere samme buggen i programvaren deres? skal hvertfall oppgradere til ASDL nå så da fortsetter den sikkert bare å komme. velvel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå