Gå til innhold

Visuelle «bugs» etter Windows98-installasjon

Anbefalte innlegg

Har nettopp, og for første gang, installert nytt hovedkort og CPU. Etter installasjon av Win98, får jeg to, tilbakevendende sorte, vertikale sterker på hver side av QuickLaunch-feltet. Dersom jeg legger inn Quicklaunch, får jeg sort bakgrunn. Default skal være grått!

Noen gode råd når råd er dyre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+1374861

tror det er noe greier med active desktop on/off, og at du må sette på igjen bakgrunn etter du har skifta på ting. er ikke helt sikker men har litt problemer med svart bakgrunn selv (winme). skal se litt nermere på saken ;D

Lenke til kommentar

Etter en mer grundig gjennomgang, kom jeg til at de sorte feltene oppsto etter at jeg hadde installert Telenor ADSL-software på maskinen. Da jeg gikk tilbake til den forrige versjonen av Windows, forsvant problemene.

Fikk altså konstatert at dette hverken skyldes nytt hovedkort, CPU, eller min konfigurasjon.

Likevel: Den omtalte visuelle feilen er irriterende nok, og jeg ønsker å få den fjernet.

Har du også Telenor ADSL installert?

[ Denne Melding var redigert av: CaptainJensen på 2001-11-05 20:15 ]

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

telenor ISDN. må vere samme buggen i programvaren deres? skal hvertfall oppgradere til ASDL nå så da fortsetter den sikkert bare å komme. velvel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...