Ska_tho Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Hei. Jeg lurer på hvordan man avbryter en bestilling hos netshop.no? Jeg har bestilt et skjermkort som det er lang ventetid på og vil bytte bestilling til et annet. Lenke til kommentar
pett Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Hei. Jeg lurer på hvordan man avbryter en bestilling hos netshop.no? Jeg har bestilt et skjermkort som det er lang ventetid på og vil bytte bestilling til et annet. Send de en mail, så går det vel i orden. Hvis du nevner hvilket annet kort du skal ha (hvis det er fra dem), så slipper du å bestille igjennom nettbutikken og sikkert.. Lenke til kommentar
Ska_tho Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Ok...takk for hjelpen! Regna med at det var no sånt. Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) ...Eller du kan ringe de, kjempegreie folk! Går også mye raskere enn mail. (De biter ikke så veldig hardt ) Endret 20. juni 2004 av The.Arisen.One Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå