Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

3Com - Tidsintervaller?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet om det går an å stille inn 3Com sine trådløse routere på tidsintervaller, når en bestemt PC skal bryte for eksempel Internett?

(slik at ikke barna skal sitte hele natten på MSN)

Jeg vet det går med SMC routeren min ( du kan blokkere visse porter på det og det tidspkt. ) men hvis du ikke finner det noe sted i webinterfacet så er det nok lite håp..

Oppdatere firmware går jo ann å prøve i det tilfellet..

Lenke til kommentar

Et annet problem kan da også bli at de snart skjønner hva som skjer, og flytter litt på noen kabler sånn at ruteren forsvinner og maskinen deres er koblet direkte på nett :)

Edit: Ups, så ikke at det var trådløst, men blir de desperate nok kjøper de seg nok en lang kabel som de strekker ut om natta :)

Endret av Psi_^
Lenke til kommentar

Har ikke kjøpt enda, men har blitt anbefalt 3Com, ser også ut som dem er lette må sette opp? (er også anbefalt på barbera.no)

Ser ut som om SMC da kan bli et alternativ?

Ikke noen med 3Com Trådløs router på forumet som vet om det er mulig på deres router?

(har bredbånd fra Telenor)

Lenke til kommentar

Den 3Com saken jeg har med innebygget adsl modem støtter "tidsinterval" på en måte, altså en kan sperre visse adresser i bestemte tidsperioder, f. eks www.norwegianmafia.no i tidsrommet 0800 til 1800 når skole bør prioriteres, ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...