Gå til innhold

Ifra FX5200 til 9600XT

_tHokA_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så det er sånn at alle leverandørene av 9800PRO kortene har nesten lik ytelse? Og er det stor forskjell på 9600XT og på 9800PRO? Jeg har ikke alt for mye penger, men er det da verdt å legge til itt flere hundrelapper å få 9800Pro kortet, eller holder det med 9600XT? Jeg spiller ikke alt for mye, men da jeg spiller så liker jeg at det skal gå fint, og bra kvalitet.

Lenke til kommentar
[quote]Så det er sånn at alle leverandørene av 9800PRO kortene har nesten lik ytelse?[/quote]

ja det er sånn, med mindre det er ultimate edition da :)

[quote]Og er det stor forskjell på 9600XT og på 9800PRO? få 9800Pro kortet, eller holder det med 9600XT?[/quote]

du kan jo evt kjøpe et brukt 9800pro da, det får du omtrent til prisen av 9600xt på bruktmarked.no :green:

se her: [url="http://www.bruktmarked.no/?db=data&website=bruktmarked&language=&session_key=&search_and_display_db_button=on&status=ok&category=Skjermkort/grafikkort/TV-kort&text=9800pro&max_hits=10&results_format=headlines&sort_by=24"]bruktmarked[/url]
Lenke til kommentar

Nå må jeg ha et greit og enkelt svar. Jeg skal ha nytt skjermkort, jeg har ikke mye penger. Men jeg skal ha noe annet enn det FX5200 kortet jeg har. Jeg spiller ikke UT2004 eller noe sånn. Spiller litt, men det går mest i bilspill som FX5200 kortet klarer å dra.

Går vurderer å kjøpe 9600XT kortetog håper jeg vil få kommet over 12k på 3DMark2k1. Vil jeg det? og vil det kortet være passe nok for meg?

Lenke til kommentar
Takk skal dere ha for hjelpen. Har nå bestilt meg et Radeon 9600XT kort.

Noen som har lyst på mitt gamle? nVidia FX5200 kort. Passer fint til å ha i en server f.eks! (send meg privat meld vist interisert)

legg ut annonse på bruktmarked.no :yes:

Har så klart gjort det :laugh:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...