Gå til innhold

Ifra FX5200 til 9600XT

_tHokA_

Anbefalte innlegg

Nå er jeg dritt lei av det FX5200 skjermkortet mitt *kaste kortet etter en av de dumme nabo ungene* så nå har jeg bestemt meg for å kjøpe et 9600XT kort. Eller hva synes dere, vil det bli en forbedring på maskinen min? Jeg fikk BARE 68xx på 3DMark2k1 ista. Ble skuffet. Så det jeg lurer på er om det vil bli store forandringer på maskinen min da jeg får satt inn det 9600XT kortet. Om jeg vil komme meg over 10k på 3DMark2k1. Har en AMD XP2400 2.0GHz @ 2.17GHz og 512MB DDR 300MHz RAM brikker (totalt).

Vil jeg komme over 10k på 3DMark2k1 tror dere?

(Noen som trenger skjermkort? Et nVidia FX5200, 256MB DDR med CooLMOD (kjørling) Dere skal få det kortet "billig"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
TrulZern@21/06/2004 : 09:02

JEG ER SÅ JÆVLA LEI AV AT FOLK ALLTID BER FOLK KJØPE 9800PRO, samma hvilket kort de sier de skal kjøpe.  :realmad:

VEL.... er vel ikke feil å opplyse alle som er i ferd med å kjøpe et litt dårligere kort til nesten samme pris når det finnes et bedre alternativ... er det vel? :roll:

GNÆÆG!

Lenke til kommentar

JEG ER SÅ JÆVLA LEI AV AT FOLK ALLTID BER FOLK KJØPE 9800PRO, samma hvilket kort de sier de skal kjøpe.  :realmad:

VEL.... er vel ikke feil å opplyse alle som er i ferd med å kjøpe et litt dårligere kort til nesten samme pris når det finnes et bedre alternativ... er det vel? :roll:

GNÆÆG!

Det er sant, jeg vil ha det beste kortet for en liten penge. Så vist det koster litt mer for 9800 PRO så går jeg heller for det kortet vist det er bedre

Edit: Hvilke at kortene er best av 9800SE og 9800PRO? Og er 9800SE bedre enn 9600XT?

Endret av _tHokA_
Lenke til kommentar

GNÆÆG!

Det er sant, jeg vil ha det beste kortet for en liten penge. Så vist det koster litt mer for 9800 PRO så går jeg heller for det kortet vist det er bedre

Edit: Hvilke at kortene er best av 9800SE og 9800PRO? Og er 9800SE bedre enn 9600XT?

9800pro er en delbedre enn se utgaven ja...

tror 9800se og 9600xt ligger ganske likt, men noen 9800se har 256bit bus da, 960xt har bare 128 bit ;)

Endret av TrulZern
Lenke til kommentar
Best "bang for the buck" er vel PowerColor Radeon 9800 PRO 128MB DDR AGP, ATI 9800PRO, DVI-I, TV-Out, Retail Styr unna en utgave fra Sapphire som er litt billigere men har bare 128bit bus.Powercolor har garantert 256bit bus.

Ja, jeg så nettopp at PowerColor drar ifra de fleste andre. Kjøpe meg et PowerColor 9800Pro da kanskje... :p

NEI!! Ikke powercolor!!! Det er kanskje noen lapper billigere enn de andre kortene, men kvaliteten er dårligere! Gå for et HIS R9800pro da får du heller ikke Sapphire's lite-retail!

Lenke til kommentar
NEI!! Ikke powercolor!!! Det er kanskje noen lapper billigere enn de andre kortene, men kvaliteten er dårligere! Gå for et HIS R9800pro da får du heller ikke Sapphire's lite-retail!

Powercolors 9800Pro var bedre enn alle de andre leverandørene. De fikk bedre score på 3dmark enn de andre. Lå øverst på lista da det var sånn fps.

Lenke til kommentar

Hva mener du med det? Nå har jeg jo bytta orginal vifta med en VGA silencer, men korte har jo ikke noe lavre kvalitet en de andre korta! Alle korta er omtrent helt like. Foskjellen er Bundlen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...