Flimmer Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Jeg har bestilt et: Olympus CAMEDIA C 765 Ultra Zoom Og ønsker også en "veske" til kameraet, men aner ikke hva jeg skal velge. Er det noen som kan kjelpe meg. Jeg har tittet på endel vesker på nettet, men vet ikke om de passer til mitt kamera? Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Jeg har tittet på endel vesker på nettet, men vet ikke om de passer til mitt kamera? Ifølge denne oversikten: http://www.lowepro.com/download/D-Res_Matrix.pdf hos Lowepro så passer deres D-Res25AW ditt kamera. Kan kjøpes hos EliteFoto, JapanPhoto m.fl Lenke til kommentar
Manskow Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Gå til en seriøs fotosjappe og se på veskeserien fra Hama. De har en rekke størrelser, jeg har et som var perfekt til mitt C-750. Kameraet i hovedrommet, og mikrostativ, batterier og minnebrikker i ytterlommen. Lenke til kommentar
opresterud Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Kjøpte akkurat en LowePro 10 AW til ett PowerShot A80, og den veska er perfekt. Plass til 4 batterier og ett el. to ekstra minnekort. Vesken har også innebygd regntrekk. Har også en gammel større LowePro (ca. 10 år) veske til ett speilrefleks kamera, og den har vært vanvittig bra og slitesterk. Får også LowePro på www.xd.no. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Til min C730 har jeg en LowePro 30AW veske som passer perfekt. Der er det plass til 2-3batterisett, ekstra minnekort og kamera _med_ CLA4 og filter... Denne veska vil nok også passe bra på C765, som har omtrent samme størrelse. Hvis du ikke har filteradapteren og filtre vil nok veska virke stor - men det utstyret bør du uansett skaffe deg snarest mulig (som beskyttelse for linsa). Lenke til kommentar
H Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) Eller du kan kjøpe Olympus egen kameraveske tilpasset apparatet. Har akkurat mottatt C-765 Ultra Zoom med bæreveske, begge deler kjøpt hos ITButikken. Endret 27. juni 2004 av H Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Eller du kan kjøpe Olympus egen kameraveske tilpasset apparatet. Har akkurat mottatt C-765 Ultra Zoom med bæreveske, begge deler kjøpt hos ITButikken. Ikke så lurt, faktisk. Etter 1 mnd solgte jeg Olympus-veska, siden det ikke er plass til kameraet i den dersom du har CLA4+filter montert på (og det har jeg alltid, som beskyttelse...). Det var heller ikke plass til så mange ekstra batterier i denne veska. Jeg anbefaler derfor å kjøpe en veske der det er plass til både. - kamera med CLA4 og filter - 2 sett ekstra batterier - minnekort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå