Gå til innhold

Kjøp av kamera veske?

Anbefalte innlegg

Jeg har bestilt et: Olympus CAMEDIA C 765 Ultra Zoom

Og ønsker også en "veske" til kameraet, men aner ikke hva jeg skal velge. Er det noen som kan kjelpe meg.

Jeg har tittet på endel vesker på nettet, men vet ikke om de passer til mitt kamera?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte akkurat en LowePro 10 AW til ett PowerShot A80, og den veska er perfekt. Plass til 4 batterier og ett el. to ekstra minnekort. Vesken har også innebygd regntrekk.

Har også en gammel større LowePro (ca. 10 år) veske til ett speilrefleks kamera, og den har vært vanvittig bra og slitesterk.

Får også LowePro på www.xd.no.

Lenke til kommentar

Til min C730 har jeg en LowePro 30AW veske som passer perfekt. Der er det plass til 2-3batterisett, ekstra minnekort og kamera _med_ CLA4 og filter...

Denne veska vil nok også passe bra på C765, som har omtrent samme størrelse. Hvis du ikke har filteradapteren og filtre vil nok veska virke stor - men det utstyret bør du uansett skaffe deg snarest mulig (som beskyttelse for linsa).

Lenke til kommentar

Eller du kan kjøpe Olympus egen kameraveske tilpasset apparatet. Har akkurat mottatt C-765 Ultra Zoom med bæreveske, begge deler kjøpt hos ITButikken.

Endret av H
Lenke til kommentar
Eller du kan kjøpe Olympus egen kameraveske tilpasset apparatet. Har akkurat mottatt C-765 Ultra Zoom med bæreveske, begge deler kjøpt hos ITButikken.

Ikke så lurt, faktisk. Etter 1 mnd solgte jeg Olympus-veska, siden det ikke er plass til kameraet i den dersom du har CLA4+filter montert på (og det har jeg alltid, som beskyttelse...). Det var heller ikke plass til så mange ekstra batterier i denne veska.

Jeg anbefaler derfor å kjøpe en veske der det er plass til både.

- kamera med CLA4 og filter

- 2 sett ekstra batterier

- minnekort

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...