Gå til innhold

Nokia burde stoppe med billigtelefoner!

Anbefalte innlegg

Ja, det syns jeg! Som 3510i f.eks. Nokia lager telefonen får 15 kr, selger den for 700 kr. til butikkene, de tjener 685 kr!! Men 30-40% av alle 3510i-telefonene er det et eller annet gærent med , og kundene blir irriterte og velger kanskje Sony Ericsson, Samsung eller Siemens isteden neste gang de skal ha en telefon.. Nå selger Nokia, 3200 på samme plan som 3510i og kundene kommer tilbake og klager på den også.. Nå burde de lære av tabbene sine!! Hva er vitsen med å tjene på noe som går på bekostning av kvalitet?? Hvorfor kan de ikke heller lage en telefon som koster dem 200 kr. mer og som tilsvarer kvaliteten til de andre produsentene??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en venn som glemte en 3510i i lomma på en bukse som var til vask. Telefonen ble både vasket og tørketromlet. Etter at den lå til tørk på spisebordet i 3-4 dager virket den fint etterpå.

Dette skjedde ifjor høst, og telefonen virker perfekt fremdeles. Ingen feil eller ting som ikke virker. Slå den!

Johannes

Endret av joschram
Lenke til kommentar

Jeg er rimelig enig med trådstarter, men ikke på et av punktene. Etter min oppfatning velger mange kunder som har hatt en billig-Nokia nok en Nokia! Det virker helt utrolig i mine ører. Har lenge ergret meg over ungdomstelefonene til Nokia; alle har jo omtrent samme "innmat", kun litt ulik innpakning! Skjønner at sånt selger, for unge, uvitende vil alltid ha nyere og "kulere". Gå inn på prisguiden her på amobil, og hak ut Nokia 1100, 2100, 2300 (også 3510i og 3100, men disse har fargeskjerm) og se de minimale forskjellene!

Jeg kommer aldri til å eie en Nokia, det er jeg hellig overbevist om :roll:

Lenke til kommentar

det har jo litt med at når du er 15 år så er det greit med en telfon som er billig og enkel. dessuten er det uansett gøy å ksifte ut telefonen etter hvert. jeg startet med nokia, og var fornøyd med den, selv om jeg ikke skal ha mer nokia....

Lenke til kommentar

jeg hadde selv ganske billige Nokia-telefoner for et par år siden, har hatt 3210 og 3310, men ingen av mine har det hvert noe feil med og jeg er glad for det! Etter 3310'n kjøpte jeg meg en dyrere telefon; nemlig Nokia 3650! Og såklart er det ikke noe feil på de dyrere Nokia-telefonene; kanskje det er fordi Sony lager dem og Nokia ikke tjener noe penger på dem!! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...