ArmenMinAU Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Morn morn Jeg driver akkurat nå en nettradio og kunne gjerne trengt en PDA for å være DJ selv om jeg ikke sitter med datamaskinen hjemme PDA'en må ha støtte for trådløst nettverk og mikrofon og headset... Noen som vet om en som har dette? Takker for svar på forhånd Lenke til kommentar
kodak Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Morn morn Jeg driver akkurat nå en nettradio og kunne gjerne trengt en PDA for å være DJ selv om jeg ikke sitter med datamaskinen hjemme PDA'en må ha støtte for trådløst nettverk og mikrofon og headset... Noen som vet om en som har dette? Takker for svar på forhånd du kan jo gå på My Webpage dei lager pda`er du kan jo sjå om det er erin som passer for deg. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Nei, det var nok ingen der Lenke til kommentar
oycob Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 du fant ingen palm pda'er som passa deg? Hmm, da må du være veeeldig spesiell Lenke til kommentar
kodak Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Morn morn Jeg driver akkurat nå en nettradio og kunne gjerne trengt en PDA for å være DJ selv om jeg ikke sitter med datamaskinen hjemme PDA'en må ha støtte for trådløst nettverk og mikrofon og headset... Noen som vet om en som har dette? Takker for svar på forhånd visst ikkje palm lager ein som ikkje passer til deg så kan ingen gjere det....palm er jo ein av verdens største produsenter på det området.... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 jeg vet ikke om noen PDA per i dag som støtter alt du har der. Om du kan greie deg med bærbar så er det beste alternativ. Ultraportable er jo et godt alternativ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå