Shotgun Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Eller kanskje han bare hadde spillt igjennom det. Etter jeg hadde spillt igjennom Far Cry gadd værtfall ikke jeg å spille igjennom det nok en gang, og multiplayer delen er heller ikke den beste. Helt riktig Thomas. Etter at jeg hadde slitt meg gjennom spillet, fjernet jeg det. Kommer ikke til å spille det igjen jeg heller. Edit: Brekke-balle; Tror ikke vi to bør diskutere det spillet... Endret 2. juli 2004 av Shotgun Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Det med luftesjakta husker jeg og godt, ble skremt der. Men jeg har aldri mora meg så mye som på demo banen, spilte gjennom den tusen ganger. Fant alle veiene, det var morsomt. Spiller gjennom det igjen nå, på Challanging, er ikke noe spesiel vanskelig synes jeg. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Syntes egentlig multiplayeren er ganske artig jeg. Spiller en gang i blant fremdeles. Lenke til kommentar
[r]endre Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Syntes egentlig multiplayeren er ganske artig jeg. Spiller en gang i blant fremdeles. Samme her. Surf er ganske tøff. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Ja MP er ganske kult når du setter det inn i det. Assault er vel det eneste som virkelig er underholdende syns jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå