Gå til innhold

bra elektro Webshoper?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hva mener du med elektro?? sånn som selger alt fra dataer til elektriske gressklippere, eller hva??

 

clas ohlson har mye forskjellig hvertfall..

mpx.no har mye innen elektronikk, og nomatica har jo også en del..

også har vi jo de standard harware-butikkene da, som f.eks:

- komplett.no

- netshop.no

- pcutstyr.no

osv..

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

hva med brunevare? dvs hifi, surround og sånt.

 

Spørsmål til han komplett-fyren :

Hvorfor kan ikke noen (dere) selge kurante brunevarer til samme gode priser som data? Da tenker jeg ikke på kjiong young shang 2000 dvd spiller, men f.eks Sony elektronikk produkter (ES og QS serie), høyttalere (Audiovector,B&W,JBL,Jamo)

 

 

Jeg synes det er for dumt at elkjip skal få hele markedet på sånt, spesielt når servicen er dårligere enn nettbutikk (på nettbutikk får du se bilde av varen, på elkjøp får du se varen i pakkeske på pall).

 

K

Lenke til kommentar
knutinh skrev 22/09/2004 : 21:24

  hva med brunevare? dvs hifi, surround og sånt.

 

Spørsmål til han komplett-fyren :

Hvorfor kan ikke noen (dere) selge kurante brunevarer til samme gode priser som data? Da tenker jeg ikke på kjiong young shang 2000 dvd spiller, men f.eks Sony elektronikk produkter (ES og QS serie), høyttalere (Audiovector,B&W,JBL,Jamo)

 

"Han Komplett-fyren" svarer :)

 

Vi har enkelte brunvarer i dag, eks. Yamaha/Pioneer receivere/hjemmekino/høyttalere o.l. Ser at utvalget kunne vært større og vi vurderer absolutt det. Utfordringen er at enkelte av produsentene ikke liker at nettbutikker som oss fører til lavere priser. Det er liten/ingen tvil om at f.eks. Elkjøp har svært gode marginer på disse produktene i dag. Vi jobber videre med dette, men tvilsomt at det "plutselig" blir en bedring, mer sannsynlig at dette vil skje gradvis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...