Equerm Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Jeg trenger å vite om noen bra elektrowebshoper Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 hva mener du med elektro?? sånn som selger alt fra dataer til elektriske gressklippere, eller hva?? clas ohlson har mye forskjellig hvertfall.. mpx.no har mye innen elektronikk, og nomatica har jo også en del.. også har vi jo de standard harware-butikkene da, som f.eks: - komplett.no - netshop.no - pcutstyr.no osv.. Lenke til kommentar
moray Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Hvis du mener komponenter så har du jo: www.elfa.se Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Jeg bestillte ELFA katalogen og fy faen så stor den er, er jo som litt over 1 telefonkatalog jo! Lenke til kommentar
rivfader_ Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 hammar.no har et greit utvalg i elektrokomponenter Lenke til kommentar
moray Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Kom akkurat på en til: Farnell Lenke til kommentar
knutinh Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 hva med brunevare? dvs hifi, surround og sånt. Spørsmål til han komplett-fyren : Hvorfor kan ikke noen (dere) selge kurante brunevarer til samme gode priser som data? Da tenker jeg ikke på kjiong young shang 2000 dvd spiller, men f.eks Sony elektronikk produkter (ES og QS serie), høyttalere (Audiovector,B&W,JBL,Jamo) Jeg synes det er for dumt at elkjip skal få hele markedet på sånt, spesielt når servicen er dårligere enn nettbutikk (på nettbutikk får du se bilde av varen, på elkjøp får du se varen i pakkeske på pall). K Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Alt som selges i elkjøp sine butikker får du jo oversikt over med bilde på hjemmesidene til elkjøp. Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 knutinh skrev 22/09/2004 : 21:24 hva med brunevare? dvs hifi, surround og sånt. Spørsmål til han komplett-fyren : Hvorfor kan ikke noen (dere) selge kurante brunevarer til samme gode priser som data? Da tenker jeg ikke på kjiong young shang 2000 dvd spiller, men f.eks Sony elektronikk produkter (ES og QS serie), høyttalere (Audiovector,B&W,JBL,Jamo) "Han Komplett-fyren" svarer Vi har enkelte brunvarer i dag, eks. Yamaha/Pioneer receivere/hjemmekino/høyttalere o.l. Ser at utvalget kunne vært større og vi vurderer absolutt det. Utfordringen er at enkelte av produsentene ikke liker at nettbutikker som oss fører til lavere priser. Det er liten/ingen tvil om at f.eks. Elkjøp har svært gode marginer på disse produktene i dag. Vi jobber videre med dette, men tvilsomt at det "plutselig" blir en bedring, mer sannsynlig at dette vil skje gradvis. Lenke til kommentar
Nopoint Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Hva med www.ece.no Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Takk for mange gode svar hittil =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå