Gå til innhold

Rune - Halls of Vallhalla


Anbefalte innlegg

Er det noen her som har spillt Rune - Halls of vallhalla og som kan hjelpe meg?

 

Jeg er kommet til Mountain Fortress of Thorstadt, et lite sted med hus på alle sider. Klatret opp en kjetting og 4 kasser raser ut og ned på bakken, jeg åpner en dør og kommer tilbake igjen der jeg var først.

Jeg finner ingen steder å gå og håper at noen har rundet det og kan hjelpe meg...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke så veldig lett, men jeg skal prøve.

 

Disse "orcene" som man må kutte hodet av har begynt å snakke litt. "Det er en inntrenger" osv.

Jeg har akkurat slått av en prat med Odin og skal inn i et tempel(nærmer meg hun onde dronningen eller hva hun nå er). Jeg går inn en sidedør og går ned i en tunnell og til slutt må jeg klatre opp igjen lenger borte og ender opp på innsiden som jeg har forklart tidligere.

Det er såvidt jeg kan forstå ingen vei tilbake heller. Inni et hus er det noen "orcer" som kaster øks etter et av disse dyrene som hopper hele tiden.

 

Det er utrolig plagsomt å måtte gi seg nå. Jeg har flere savinger lenger bak, men det skal vel ikke være mulig å sette seg fast på denne måten?

Lenke til kommentar

Er det snø på det brettet?

Isåfall hvis du er der jeg tror du er, så må du ha en patch dersom du har en eldre versjon av spillet.

En av de tidligste versjonene ble gitt ut før spillet faktiskt var ferdig. Er det der hvor du klatrer opp i et tårn via tau og hopper ned hvor du har en låst dør foran deg, og en til venstre hvor du kommer tilbake i "byen".

 

Hmm..vanskelig å forklare dette

 

Glem det forresten så ikke at du hadde rune`s of valhalla :razz:

 

[ Denne Melding var redigert av: Lego på 2002-04-18 09:44 ]

Lenke til kommentar

Jeg har bare spilt demoen men jeg var på et sted som det du beskriver og jeg tror jeg hoppet på de kassene over til andre siden der det er skjeletter osv..håper det er stedet du lurte på! Det var lava under så det var platformer eller noe sånt som liksom fløy forbi deg i lufta disse er til å hoppe oppå..

 

[ Denne Melding var redigert av: Tåka på 2002-04-20 07:55 ]

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Om du har funnet løsningen, eller gitt opp for lenge siden vet jeg ikke, men jeg tror jeg vet hvor du sitter fast.Hadde nemmelig samme problemet selv.

Når du hopper ned fra der de fire kassene var så har du døren som gjør at du kommer tilbake der du var før til venstre.Du har også en dør i veggen foran deg.Min løsning var å bruke noclip cheaten for å komme meg gjennom den døren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...