Mickidod Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) ja..jeg fant det faktisk ut , akuratt etter jeg hadde sent ud det kvasse spørsmålet... Endret 2. juli 2004 av Mickidod Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Det er jo ikke værst bare det du har jo lært noe nytt:) Lenke til kommentar
bassej Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 kommer alt an på forumet...i nord-norge står det for hest-kuk,her for hovedkort. Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Mye unødvendige idiot-poster her. HK er vanligvis hest-kuk, hestekrefter eller hovedkort. Vil du ha forklart noen av disse bedre enn de er forklart tidligere i tråden, er det bare å spørre Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 lol... hvor gammel er du ? Hvor er det relevant hen? ...oppi rompa si.... Lenke til kommentar
KnOx Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Jeg surfet litt rundt på forumet og så emnet : Hva er HK ? Det er jo bare ET enkelt svar på det, men allikevel er det 26 stk som har svart. Merkelig Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Som KnOx påpeker her så burde dere kutte ut tøysingen med personer som ikke vet forkortelser eller andre ting som dette og heller prøve å hjelpe personen. Forkortelsen HK er i dataverdene en forkortelse for Hovedkort. Threaden stenges for det er ikke mere mening at dere skal forsette å spamme som dere har gjort på denne måten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg