Gå til innhold

Har handlet meg K700i i Sverige

mhj

Anbefalte innlegg

Kjøpte en Nokia 3510 til 1695,- (omregnet til norske kr. da) på El-Giganten i Sverige. En uke etter at jeg kom hjem sluttet den nesten å virke. Leverte den inn på Elkjøp Molde, og etter litt om og men så fikk jeg hevet kjøpet, og satt igjen med 1999,- som da var den norske prisen på 3510 den dagen jeg kjøpte den :)

Men du sa vel da at du hadde kjøpt den på Elkjøp, men hadde mistet kvitteringen?

Eller sa du det sanne?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men du sa vel da at du hadde kjøpt den på Elkjøp, men hadde mistet kvitteringen?

Eller sa du det sanne?

De kjørte strekkoden på esken gjennom databasen, men kunne ikke se at den var kjøpt i Norge i det hele tatt, da sa jeg at den var kjøpt på El-Giganten ved Göteborg, og da var alt greit. Husker ikke om jeg hadde kvittering

Elkjøp og El-Giganten er jo samme greia (Dixons som eier heile sulamitten).

Fikk tilbake pengene uten problemer (men jeg kjenner lagersjefen ganske godt også da... Var han jeg måtte henvende meg til for å få hevet kjøpet)

Endret av tadcomp
Lenke til kommentar

Eller sa du det sanne?

De kjørte strekkoden på esken gjennom databasen, men kunne ikke se at den var kjøpt i Norge i det hele tatt, da sa jeg at den var kjøpt på El-Giganten ved Göteborg, og da var alt greit. Husker ikke om jeg hadde kvittering

Elkjøp og El-Giganten er jo samme greia (Dixons som eier heile sulamitten).

Fikk tilbake pengene uten problemer (men jeg kjenner lagersjefen ganske godt også da... Var han jeg måtte henvende meg til for å få hevet kjøpet)

Ah, da forstår jeg.

Jeg visste ikke at El-Giganten og Elkjøp var samme "greia".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...