genser Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Kjøpte en Nokia 3510 til 1695,- (omregnet til norske kr. da) på El-Giganten i Sverige. En uke etter at jeg kom hjem sluttet den nesten å virke. Leverte den inn på Elkjøp Molde, og etter litt om og men så fikk jeg hevet kjøpet, og satt igjen med 1999,- som da var den norske prisen på 3510 den dagen jeg kjøpte den Men du sa vel da at du hadde kjøpt den på Elkjøp, men hadde mistet kvitteringen? Eller sa du det sanne? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) Men du sa vel da at du hadde kjøpt den på Elkjøp, men hadde mistet kvitteringen? Eller sa du det sanne? De kjørte strekkoden på esken gjennom databasen, men kunne ikke se at den var kjøpt i Norge i det hele tatt, da sa jeg at den var kjøpt på El-Giganten ved Göteborg, og da var alt greit. Husker ikke om jeg hadde kvittering Elkjøp og El-Giganten er jo samme greia (Dixons som eier heile sulamitten). Fikk tilbake pengene uten problemer (men jeg kjenner lagersjefen ganske godt også da... Var han jeg måtte henvende meg til for å få hevet kjøpet) Endret 21. juni 2004 av tadcomp Lenke til kommentar
genser Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Men du sa vel da at du hadde kjøpt den på Elkjøp, men hadde mistet kvitteringen? Eller sa du det sanne? De kjørte strekkoden på esken gjennom databasen, men kunne ikke se at den var kjøpt i Norge i det hele tatt, da sa jeg at den var kjøpt på El-Giganten ved Göteborg, og da var alt greit. Husker ikke om jeg hadde kvittering Elkjøp og El-Giganten er jo samme greia (Dixons som eier heile sulamitten). Fikk tilbake pengene uten problemer (men jeg kjenner lagersjefen ganske godt også da... Var han jeg måtte henvende meg til for å få hevet kjøpet) Ah, da forstår jeg. Jeg visste ikke at El-Giganten og Elkjøp var samme "greia". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå