PaloX Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Heisann! Jeg er litt njuub på vannkjøling og lurte bare på hva jeg bør velge.. Noen som har noen forslag? Bør ikke bli for dyrt (max 2100kr ca). Ferdig sett eller finne delene selv? Så viss noen gidder, sett opp et lite forslag til hva jeg bør kjøpe.. På forhånd, takk PaloX Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 du kan ganske enkelt ta å titte gjennom forumet litt og du vil med letthet finne mange lignende poster. I tillegg ligger det div. guider og tips i toppen og. ferdige sett er enklest om du vil slippe å tenke så mye. Egenmixa om du vil bruke litt tid på prosjektet. har selv innovatek og funker fint, selv om jeg med nye blokker og tykkere slanger ville fått bedre temperaturer. butikker som selger: komplett (ferdige sett) databutikken.com (innovatek + litt andre radiatorer) microplex (aqua computer slik som "alle" har) netconnection (dangerdenn) 3dfxcool (litt forskjellig inkl. asetek sine ferdige sett) Lenke til kommentar
PaloX Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Takk Får lete litt rundt.. Litt off topic: har du uninet og bruker dc? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 eller du kan lage selv hvis du er litt "handyman" Lenke til kommentar
PaloX Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Hehe, jeg er njuub på vannkjøling, derfor lager jeg min egen. Tror ikke det, nei Men du kan jo lage en til meg? Hehe, kødda Lenke til kommentar
PaloX Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Hvis jeg skal kjøpe fra microplex. komplett sett. Bør jeg går for MIST eller Swiftech? Swiftech 2 195,00,- MIST 1 995,00,- Lenke til kommentar
Niclas Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Du får det du betaler for... Swiftech er meget flinke.. men vet ikke hvor stor forskjellen på de to setta er, Lenke til kommentar
Naasaa Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) Gå definitivt for MIST sitt sett, en kamerat av meg har Swiftech settet og radiatoren som er med duger ikke til noe! Eller White Water settet på 3dfxcool Endret 21. juni 2004 av Naasaa Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 radiatoren til swiftec ser ut til å være litt uggen å montere og egentlig. Jeg har en innovatek radiator og på den en 120mm papst vifte som ligger på 25db. idle med normal romtemp kjøler den ned grafikkort og prosessor(xp2500+) til ca 40 grader. Med mer moderne blokker osv en det jeg har får du sikkert bedre temperaturer. Ville heller lagt mye penger i radiator fremfor knalldyre blokker. Har du plass en radiator med plass til 2 stk 120mm vifter å annbefale. Kjøre begge på 7 volt og fortsatt få gode resultater. en eheim 1046 holder til de fleste systemer. Min har fungert upåklagelig like lenge som jeg har hatt vannkjøling. går 24t døgnet og fortsatt ingen problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå