Valemon Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Skal kjøpe følgende til en seriøs spille-pc: Asus P4C800-E DELUXE Intel Pentium 4 2.8 GHz Boxed PC800 Socket PGA478, 1MB cache, Prescott Corsair TWINX1024-3200XLPRO DDR 1024MB Kit w/two matched 512MB 3200XL PRO's DIM Det jeg er litt i tvil om er rammen. Skal muligens klokke en smule, men ikke noe store greier... Har noen forslag til hva jeg burde kjøpe? Er det noe vits i å gå til 4000-ram? STANDARD DISCLAIMER: Hvis du i dette øyeblikk formulerer noe om å kjøpe AMD i stedet, kan du spare kaloriene.. det er ikke oppe til diskusjon Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) Hvis du skal kjøpe en seriøs spille-pc så ville en amd64 pc vært bedre til spill. (måtte bare si det, men siden du har bestemt deg så er det vel ikke å gjøre noe med det(sorry) Endret 20. juni 2004 av petter'n Lenke til kommentar
mar Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Har selv en 2.6C med 2x512 TwinMos Twister PC4000 og det er minne som svikter først. Dersom du bare skal overklokke litt går det nok greit med det minnet du har tenkt på. Kommer jo ann på hvor mye penger du vill bruke på ram? Lenke til kommentar
Valemon Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Ser jo greit ut det, er jo billigere enn det jeg hadde satt opp? Men må jo innrømme at jeg har falt en del for minnet med LED'sa Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Ser jo greit ut det, er jo billigere enn det jeg hadde satt opp? Men må jo innrømme at jeg har falt en del for minnet med LED'sa Den rammen er helt yppelig, den kan du klokke bra med og har veldig bra timings. Gå får den rammen du Lenke til kommentar
mar Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Ser jo greit ut det, er jo billigere enn det jeg hadde satt opp? Men må jo innrømme at jeg har falt en del for minnet med LED'sa Dersom du skal sitte å stirre på minnet så er det jo sikkert fint å ha Får TwinMos brikkene mine opp til 240 Mhz, går til 245 dersom jeg diller litt i biosen. Problemet mitt er at Abit IC7-G ikke vill levere nok volt, blir ca 0.1 volt mindre enn brikkene skal ha. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Kommer til å ende opp med noe lignende oppsett selv. Jeg sverger til Corsair. Ville tatt det minnet der, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå