Gå til innhold

Sapphire Radeon9600XT og 3Dmark01

Toram

Anbefalte innlegg

Jeg føler at det er et eller annet som henger litt hos meg, jeg har xp2600+ og 512mb ram på et A7N8X Deluxe hovedkort, skal jeg ikke høre til å få litt bedre enn 12000poeng? Alle drivere er oppdatert og tilsynelatende skal alt være i orden. Har kjøpt skjermkortet for en måned siden, og er liksom ikke helt fornøyd.

Er det noen som har opplevd lignende eller vet hva det kan være? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke helt fornøyd med spillopplevelsen heller. Spiller for øyeblikket Tomb Raider AoD, og må si at jeg ikke hadde forventet at det skulle hakke noe særlig på 1024*768 med det meste på fullt.

Det er kanskje en litt for høy forventning for dette skjermkortet, eller hva?

Lenke til kommentar

Hvilken driver kjører du ? Jeg kjører nyeste omega, nyeste chipset driver og 8x AGP, AMD 2800+ XP (Barton), 1024MB PC2700 DDR RAM, WinXP Pro og får kun 10700 poeng (uklokket) i 3dmark2001. Har GexCube Radeon 9600XT (m/BGA minne).

Endret av lavizh
Lenke til kommentar

Hadde samme problem med R9600 Pro,, oppnådde 8100p i 3dmark01,, skal ikke være så mye tull med et skjermkort vettu, kompisen min hadde samme med R9500,, bytt billigdriten til nvidia, da vet du at du får det du skal ha veffal.

Som regel en grunn at noe er dyrere har jeg lært.

Om ikke annet, velg veffal en av de større produsentene av Ati. Har hatt gjevnt 50/50 nv-ati,, ati er billigere, men nv leverer et bedre totalprodukt. punktum..

:wee:

Lenke til kommentar
Jeg føler at det er et eller annet som henger litt hos meg, jeg har xp2600+ og 512mb ram på et A7N8X Deluxe hovedkort, skal jeg ikke høre til å få litt bedre enn 12000poeng?  Alle drivere er oppdatert og tilsynelatende skal alt være i orden. Har kjøpt skjermkortet for en måned siden, og er liksom ikke helt fornøyd.

Er det noen som har opplevd lignende eller vet hva det kan være? :dontgetit:

Helt normal 3Dmark 2001 score med et sånt kort.

Nei, da er det noe "gæli" hos deg. Det spillet der kjørte jeg fett med mitt Ti4200- kort...........

Husk, ditt TI-4200 kort behøver ikke å hanskes med DX9-instruksjoner. (PS 2.0, stencil effekter o.l.) Selv om 9600XT er et bedre kort, blir det belastet mer i et DX9-spill. Resultatet blir jo bedre grafikk, men på bekostning av framerate.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...