Nimblex Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Har erfaring med en pc med tordenlyd og ønsker nå å anskaffe en nærmest lydløs en. Utover dette ønsker jeg et lydisolerende kabinett, men det finnes jo 1000vis av kabinett. Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Du trnger nok bare å skifte PSU og CPU vifte. Lenke til kommentar
Nimblex Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 har tenkt til å bygge meg en helt ny pc, formulerte meg vel kanskje litt dårlig... trenger et lydisolerende kabinett til en helt ny pc Lenke til kommentar
Jensi Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 http://produkt.hardware.no/vis_produkt.php?product_id=16213 Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Chieftec midi funker fint.. Billig og godt. Vil du punge ut stort kan du jo vurdere LianLi. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Mitt chieftech Maxi er ikke stille i det hele tatt, men det er pga jeg har 6 disker som snurrer hele tiden. Kanskje noen støydempingsmatter + no gummidingser på hd`ene vil gjøre susen.... ? Skal vel uansett bytte det ut snart... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå