BazeLaze Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 jeg er på utkikk etter ett headsett til 1500-2000,- kriteriene er att de skal være krystallklar, ha meget god bass og være komfortable. Anbefalinger? Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 jeg er på utkikk etter ett headsett til 1500-2000,- kriteriene er att de skal være krystallklar, ha meget god bass og være komfortable. Anbefalinger? Ta en kikk på denne siden. Personlig liker jeg veldig godt lyden fra Grado sine hodetelefoner... Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Hva med Kozz Porta Pro`? "kriteriene er att de skal være krystallklar, ha meget god bass og være komfortable. " Selv om Porta Pro kanskje lyder godt til å koste 400 (eller hva de nå koster) betyr ikke det at de er så ekstremt gode som folk skal ha det til... Har selv Koss UR40, og det er mulig de er dårligere enn Porta Pro (koster ca det samme tror jeg), men det er i hvert fall det dårligste kjøpet jeg har gjort på en god stund! Hadde Grado SR60 før, og det var en helt annen verden! Gidder nesten ikke bruke mp3 spillern en gang nå fordi jeg går og irriterer meg over lyden Har bestilt meg nye SR60. Det eneste som er kjipt med Grado er at de koster 3 ganger så mye i Norge som i f.eks USA, og Grado ber forhandlere om å "respektere forhandlernettverket og ikke selge over landegrenser". Endret 22. juni 2004 av Jon-d Lenke til kommentar
BazeLaze Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 har prøvd å få tak i grado en stund til en vettig pris, det virker desverre som det er umulig. Må nokk dra til USA for å kunne få de til en brukbar pris. Dette synes jeg er veldig synd siden Grado går jo glipp av en stor brukergrukke utenfor statene med sin snåle politikk. Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Jeg vurderer å anskaffe de her : Beyerdynamic DT 770 Pro til 2000,-. Virker som en må såpass opp i pris for å få noe skikkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå