Gå til innhold

Ninja gaiden brett 4 hemmelig våpen

Anbefalte innlegg

Hei...(ja jeg vet at det finns en laaaaang post om ninja gaiden allerede)

Er på brett 4 og akkurat kommet frem til Hansibar eller noe sånt. Har lagret der og når jeg skal ut fra det området kommer det en sånn hint lapp om et våpen som er lagt på et sted hvor kun en ninja kan finne det. Jeg har en mistanke om at det er i smuget rett ved stedet der jeg får den lille info lappen. Ser en liten avstats der hvor jeg kan skimte noe jeg burde se nærmere på, men ikke pokker om jeg kommer meg opp dit. Har hoppet frem og tilbake og høyt og lavt uten å lykkes.

Stemmer det at jeg skal opp på den avstatsen eller tar jeg feil? Hvis jeg skal opp dit, åssen kommer jeg meg dit?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

se på veggene.. blå paneler der, som du kan springe på..

Start helt ytterst, spring hopp spring hopp spring hopp.. og til slutt når du er ved kanten tar du et fint slag for å få litt ekstra høyde.. og tada! :)

Lenke til kommentar
Hei...(ja jeg vet at det finns en laaaaang post om ninja gaiden allerede)

Er på brett 4 og akkurat kommet frem til Hansibar eller noe sånt. Har lagret der og når jeg skal ut fra det området kommer det en sånn hint lapp om et våpen som er lagt på et sted hvor kun en ninja kan finne det. Jeg har en mistanke om at det er i smuget rett ved stedet der jeg får den lille info lappen. Ser en liten avstats der hvor jeg kan skimte noe jeg burde se nærmere på, men ikke pokker om jeg kommer meg opp dit. Har hoppet frem og tilbake og høyt og lavt uten å lykkes.

Stemmer det at jeg skal opp på den avstatsen eller tar jeg feil? Hvis jeg skal opp dit, åssen kommer jeg meg dit?

Stemmer fint det ja.

Du må i begynnelsen av smuget sprige i veggen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...