Andreasfe Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) Navnet på viruset: Trojan horse Downloader.Istbar.3.BE - Fikk melding om at jeg hadde fått det viruset.. - Scanna med AVG Anti Virus men kunne ikke fjerne filen viruset lå i.. - Prøvde å fjerne filen manuelt, men det gikk heller ikke.. Hvordan kan jeg kverke det viruset... Viruset ligger ikke i en viktig fil.. Takk på forhånd! -------------------------------- **Edit: Nå har jeg på en eller annen uforståelig måte fått fjernet viruset... herlig Endret 20. juni 2004 av Andreasfe Lenke til kommentar
knutby Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 www.symantec,com\securitycheck er et fint sted.. feilpost btw. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Husk å skru av System Restore! Dersom det ikke funker må du nok bruke Hi Jack This .... Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Navnet på viruset:Trojan horse Downloader.Istbar.3.BE - Fikk melding om at jeg hadde fått det viruset.. - Scanna med AVG Anti Virus men kunne ikke fjerne filen viruset lå i.. - Prøvde å fjerne filen manuelt, men det gikk heller ikke.. Hvordan kan jeg kverke det viruset... Viruset ligger ikke i en viktig fil.. Takk på forhånd! -------------------------------- **Edit: Nå har jeg på en eller annen uforståelig måte fått fjernet viruset... herlig Aner meg at det kommer tilbake ... du får poste her når det skjer (seriøst) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå