Gå til innhold

Nytt kamera, ikke så dyrt.....


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er øverste prisgrense? Vanskelig å vite hvor man skal starte når vi ikke har noe å gå etter.

Max. 5000kr

5000,- er ikke i kategorien "ikke så dyrt" i min verden i alle fall, men dette varierer vel fra person til person. :roll: Det er vel heller ikke så mange kompaktkameraer som koster veldig mye mer enn dette.

 

Utifra andre tråder her på forumet i det siste bør du kanskje kikke på Sony sine P100/120 og W1/W12 modeller i denne prisklassen (du får vel kamera pluss ca 256 MB minne for 5000,-).

Lenke til kommentar

Jeg vil anbefale ixus 500 på det sterkeste :thumbup: Har det selv og er kjempe fornøgd, bildekvaliteten er super berre autofokusen som er litt treig :yes: Men ta også en titt på sony w1 dette ser også ut til å vere et knallkamera ut i frå testane :yes:

Lenke til kommentar
Sjekk -link fjernet- Han har både IXUS 400 og 500 til spesialpris. Selv IXUS 500 ligger i nærheten av din pris.  :green:

Det er ikke veldig populært å reklamere for seg selv på dette forumet. Det går an å kjøpe seg annonseplass.

 

Vil også si at den siden du har ser helt horribel ut, og jeg ville aldri finne på å bestille noe derfra. Et lite tips vil være å få litt informasjon om hvem du er der. Hva du driver med etc. Slik det ser ut nå virker det som noe useriøst jalla-prosjekt.

Endret av Afseth
Lenke til kommentar

Sony DSC-P32.

Utrolig bra kamera til under halv pris i forhold til IXUS. Uten zoom, men P52 og P72 (samme med med zoom) blir litt for store synes jeg. P32 koster ikke mer enn 1500 sist jeg skjekket. (I tillegg er Memory Stick minnet litt dyrt, men minne+kamera blir billigere enn de fleste i samme klasse)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...