Mogge_ Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Har nettopp installert win xp pro på nytt samt panda titanium antivirus..Men da jeg logga meg på nettet første gang kom det opp en slik nedtelling...Noen som vet hva som må gjøres? Noen som vet om noen bra spyware programmer som er gratis også? Takker for svar.. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 gå på start->kjør og skriv shutdown -a da blir den borte, så kan du laste ned fix fra www.symantec.com blast eller sasser tror jeg Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Har nettopp installert win xp pro på nytt samt panda titanium antivirus..Men da jeg logga meg på nettet første gang kom det opp en slik nedtelling...Noen som vet hva som må gjøres? Noen som vet om noen bra spyware programmer som er gratis også? Takker for svar.. Du må laste ned fra "windows update". Der ligger det sperre for msBlaster som du garantert har. Jeg har oxo hatt den. Du kan laste ned et program som fjerner dette viruset fra denne siden: http://www.nod32.com/home/home.htm Du kan forsøke denne siden oxo: http://www.softpedia.com/public/cat/1/1-72.shtml Lykke til Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Hvor finner jeg windows update da? Lenke til kommentar
Biamor Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 I nettleseren gå til verktøy --> windows update. Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Hvor finner jeg windows update da? Du går til www.microsoft.no og ser på venstre side og finner en en setning som heter "nedlastninger" her velger du "windows update". Da er du i mål. Last ned oppdateringene i små grupper og ikke alle på en gang. Jeg pleier å laste ned 2-3 om gangen. Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Takker for svar....Tror jeg har fått bort det viruset/ormen nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå