bonebraker Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 intel har aldri klart og tope pris\ytelse radioen slik amd har, og klarer det ikke nå heller. amd er fortsatt entusiastenes\de smartes valg. (ble alle intel fan-boyene sure nå? ) det er berre etter amd64 kom de intel har gitt mindre ytelse for pengane enn amd. sjekk testen her: http://www.hardwarezone.com/articles/view.php?cid=2&id=845 men no har intel begynt å tulle med klokke sperre , det er jo det samme som å be om å miste overklokkings kunda og det er mange Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 nå ja.. jeg har vært med såpass lenge til å vite at amd har vært de økonomisk bevistes valg temmelig mye lenger en Athlon64.. helt fra 486'n dager har amd vært billigere, mulig de var med i 386 tiden også, men SÅ langt tilbake vet jeg nå ikke.. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 men no har intel begynt å tulle med klokke sperre , det er jo det samme som å be om å miste overklokkings kunda og det er mange Det er langt fra mange nok til at de en gang ser det på salgs tallene desverre. OEM salget er hvor penger ligger, ikke i Retail ( oss normale kunder ) Lenke til kommentar
bonebraker Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 billigare har dei sikkert altid vert men sterkare har dei aldri vert med 32bit. Lenke til kommentar
bonebraker Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) med litt tid so vill pengane tilslutt ver med oss normale kunda. foresten:koffor skal dei låse klokke mulighetene viss vi som klokka ikkje vise på salgstala? Endret 30. juni 2004 av bonebraker Lenke til kommentar
Bofur Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) Edit: om skrevet litt! så asus og gigabyte hadde funnet et måte og gå forbi sperren på og det vil nok de andre merkene også Asus har bare klart å gå forbi sperren med 20% og det med en engineer example. Så hvor vidt en virkelig har klart å komme rundt denne sperren stiller jeg meg noe spørrende til. Vi får se når folk på forumet kommer med rapporter på dette. Endret 1. juli 2004 av Bofur Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 med litt tid so vill pengane tilslutt ver med oss normale kunda. foresten:koffor skal dei låse klokke mulighetene viss vi som klokka ikkje vise på salgstala? Ingen remerking av komponenter( ikke Intel problem ). Ferre deffekte deler pga klokking varme etc. Mindre "bråk" om skalering av CPU siden overklokkere ikke kan teste hva de ca vil gå til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå