Velmont Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 SuSE byttet navnet til SUSE for et halvt års tid siden; tenker det var i forbindelse med Novell-kjøpet av SuSE. Se ellers skrivemåten i tekstene på www.suse.com (logoene derimot er fortsatt med liten u) Hmmm.. Ok.. Har ikke brukt SuSE på den tia. Og SuSE-boksene jeg har er fra vers 6.1 til 7. Ehm.. SUSE mener jeg - Men, gidd å ikke endre logo da :S Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) ...og uansett: Jeg skrev det slik du mente det skulle være, og jeg var da en av de samtlige Endret 22. juni 2004 av Øyst Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 ...og uansett: Jeg skrev det slik du mente det skulle være, og jeg var da en av de samtlige Ja, hehehe, dette begynner å gå litt raskt! *leggeseg* Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 SuSE eller SUSE som det saa fint heter i dag er en kjemp flott distro for nybegynnere som nettopp har kutta ut Windows.. Personlig synes jeg at SuSE suger #$^#$ av mange grunner, men jeg vet ogsaa om mange som liker distroen. Jeg er foedt og oppvokst paa Redhat og har blitt tvinga til aa drifte diverse RH servere i ett par aar saa Redhat foeles naturlig for meg Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 virker som om bare de som har brukt eller har positive erfaringer svarer i tråden, så det gir litt skjevt bilde av den generelle instillingen til SuSE. Så jeg får rette opp litt: Jeg har aldri brukt SuSE så nær som en gang, jeg prøvde SuSE sin over-nett installasjon, men den klarte aldri å finne scsi devicer på scsi kontrolleren (Adaptec 29160, kanskje den "vanligste" SCSI kontrolleren man får) så den kom aldri lengre og da kunne være det samme. (Var inne og søkte hjelp på #suse på freenode uten at noen kunne forklare det der) Bruker ellers Redhat, Fedora og Mandrake, og tror i min lille verden at jeg aldri har hatt behov for noe annet. Når de (SuSE) så videre er generelt plagsomme mtp å gi ut ISO'er (Nettverksinstall er noe stort tull i smalbånds-norge) og for min smak har en litt for kommersiell/high end profil, kan det være det samme. Hva de gjør i framtiden kan muligens endre på dette, men det er opp til dem å prøve på nytt å "sjarmere" meg igjen, så inntil den tid kommer... bai-bai. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå