Camron Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 okok....nå har jeg lest nok tror jeg...takk for all hjelp, og "kritikk"... la oss legge denne tråden på is, hva? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Så fort gjort å bytte imei nr er det vel ikke? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 det lønner seg å sperre IMEI nr. hvis ikke du får ha gleden av din mobil skal ikke noen andre ha gleden av din mobil heller Litt kjipt at du ikke hadde forsikring på mobilen. men hvis du har reiseforsikring gjelder det også Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Skjønner ikke at det skal være så utrolig vanskelig å spore stjålne mobiltelefoner. Slik jeg forstår det, så sendes IMEI nummeret til telefonsentralen hver gang man f.eks. ringer/sender melding? Da trenger man jo ikke sperre mobiltelefonen, bare ha en funksjon som logger/sporer hvilket nummer som sendes sammen med IMEI nummeret. Dermed kan man evt. spore den nåværende eieren eller like gjerne sperre både IMEI og abb. I England har visst politiet en genial løsning. De bomber mobiltelefonen med meldinger som "Denne mobiltelefonen er stjålet. Vennligst returner den til nærmeste politistasjon" e.l. Har jeg hørt iaffall. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 ok..men nå er vi i norge da om jeg husker riktig men jeg driter i den mobilen...kjøper en ny om en uke ca..hvilken vet jeg ikke helt.. og til dere som lurer, JA, jeg har sperret den ! Lenke til kommentar
It's me Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Så fort gjort å bytte imei nr er det vel ikke? Nja. Går noen minutter, ja. To ca. Sad, but true! Endret 22. juni 2004 av It's me Lenke til kommentar
kverna Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 som sagt tidligere... Jeg blei frastjålet min 3510i for 1 år siden eller noe. Da gikk jeg til politiet med IMEI nr, måtte anmelde forholdet for at de skulle sperre telefonen men det gikk veldig fint Lenke til kommentar
Even. Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 ok..men nå er vi i norge da om jeg husker riktig men jeg driter i den mobilen...kjøper en ny om en uke ca..hvilken vet jeg ikke helt.. og til dere som lurer, JA, jeg har sperret den ! reiseforsikring virker i norge og. jeg brukte reiseforsikring når jeg var så uheldig å ødelegge min samsung s-100 Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Nja. Går noen minutter, ja. To ca. Sad, but true! Hmm... Da er det bare jeg som ikke har fulgt med i utviklingen. Vi får håpe at de som stjal mobilen ikke har greie på sånt. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Hvordan kan en skifte IMEI nummer på en mobil da? Aldri hørt om... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Tror ikke at noen gidder å svare på det her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå