Camron Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 noen shar stjelt mobilen min for en uke eller to siden.. jeg har allerede sperret mit netcom kontantkort.. så lurte jeg på om det på noen måte var mulig å spore mobilen, så jeg kan finne ut hvor den befinner seg? blir jævli takknemmelig hvis jeg får hjelp Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Ja, det går vell ann å spore den på Imei nr eller noe sånt.. Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) Ehem.. jodah, min kjære t610 ble og stjelt for en stund si. Det du kan gjøre etter du har sperret kontoen hos Netcom er å sperre mobilen. DU finner fram IMEI-nr, består av xxxxxxxx-xxxxxx-x, av 15 siffer. IMEI-nr finner du på mobilen eller mobil-eska som du fikk mobilen i. Etter du har funnet nummeret ringer du til din lokale politistasjon og sperrer mobilen. Etter dette funker ikke mobilen din lenger. Edit: så han som stjal den kan bare ha det så godt! Endret 20. juni 2004 av Hazzie88 Lenke til kommentar
jorg Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 noen shar stjelt mobilen min for en uke eller to siden..jeg har allerede sperret mit netcom kontantkort.. så lurte jeg på om det på noen måte var mulig å spore mobilen, så jeg kan finne ut hvor den befinner seg? blir jævli takknemmelig hvis jeg får hjelp faen jævler som ikke har noe liv som driver og stjeler slikt.. hater dem!!! Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 FBI, CSI? neida, tror du bare kan glemme å spore den opp. Du får vell begyne å spare opp til neste mobil Lenke til kommentar
L@zaa Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Skulle visst være mulig å spore den opp, men det er så dyrt at ingen av operatørene vil ha dette som en tjeneste.. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 ok...tusen takk for hjelpen.. takknemelig for både optimistiske og pessimistiske svar skal gjøre så livet surt for den som har stjelt mobilen ved å sperre den Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Hei Håper dere som blir frastjålet deres er litt mer forsiktig hvor og når dere tar frem mob deres,at dere lærer litt av dette.. Har hatt mobil i 6 år,aldri mistet den eller blitt frastjålet den Lenke til kommentar
Camron Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Hei Håper dere som blir frastjålet deres er litt mer forsiktig hvor og når dere tar frem mob deres,at dere lærer litt av dette.. Har hatt mobil i 6 år,aldri mistet den eller blitt frastjålet den ok fint for deg...tydeligvis inegn som vil ha mobilen DIN da.. er vel ikke så mye å få gjort når man blir overfalt med brekkjern vel din TOSK!!?? Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Hei Håper dere som blir frastjålet deres er litt mer forsiktig hvor og når dere tar frem mob deres,at dere lærer litt av dette.. Har hatt mobil i 6 år,aldri mistet den eller blitt frastjålet den ok fint for deg...tydeligvis inegn som vil ha mobilen DIN da.. er vel ikke så mye å få gjort når man blir overfalt med brekkjern vel din TOSK!!?? Du trenger ikke å kalle han tosk for at han sier at folk skal være litt mer forsiktig med hvor de tar opp mobilen. Du skrev jo ikke noe om at du ble overfalt av et brekkjern! Disse banne ordene kan du spare deg for! Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Hei Håper dere som blir frastjålet deres er litt mer forsiktig hvor og når dere tar frem mob deres,at dere lærer litt av dette.. Har hatt mobil i 6 år,aldri mistet den eller blitt frastjålet den ok fint for deg...tydeligvis inegn som vil ha mobilen DIN da.. er vel ikke så mye å få gjort når man blir overfalt med brekkjern vel din TOSK!!?? Hva ?! Ble du overfalt med et brekkjern? off... håper det gikk bra med deg, da. Go bedring... Lenke til kommentar
Camron Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Hei Håper dere som blir frastjålet deres er litt mer forsiktig hvor og når dere tar frem mob deres,at dere lærer litt av dette.. Har hatt mobil i 6 år,aldri mistet den eller blitt frastjålet den ok fint for deg...tydeligvis inegn som vil ha mobilen DIN da.. er vel ikke så mye å få gjort når man blir overfalt med brekkjern vel din TOSK!!?? Du trenger ikke å kalle han tosk for at han sier at folk skal være litt mer forsiktig med hvor de tar opp mobilen. Du skrev jo ikke noe om at du ble overfalt av et brekkjern! Disse banne ordene kan du spare deg for! ok sorry da..men jeg har liksom gjennomgått en svært traumatisk opplevelse, så kommer han og "kritiserer", eller sier på en måte at det var min skyld fordi jeg ikke var forsiktig nok..men sorry, kunne sagt det på en annen måte Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Hvis du har forsikring så er det null problemo å få ny på forsikringa Har du imei så be politiet sperre mobilen. Tror nok ikke at de gidder å spore den opp. Hva slags mobil var det forresten? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Var en sånn nokia 3200...UTEN forsikring (TABBE) men sånn er oslos gater liksom Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Hadde vært mer ille hvis det var en mobil som var dyrere, men det er jo fortsatt ganske kjipt. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 jaja...er mer ute etter å ta de som gjorde det enn å få tilbake mobilen.. men måten det ble gjort på er også ganske jævli da Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Hei til Camron Grunnen til at jeg kritiserer litt er det virker som mange av dere er litt for uforsiktig når det gjelder mob,de jeg har hatt er nok ettertraktet,har nå en 6600,for å snakke i mob så bruker jeg headsett,så slipper jeg å ta frem mob og da får ingen tatt den fra meg.Får jeg melding og vil lese den så går jeg litt vekk før jeg tar frem mob. Var ikke ikke klar over på hvilken måte det skjedde på da. Tror ikke at folk går rundt i byen med brekkjern uten at noen reagerer på det Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Tror ikke at folk går rundt i byen med brekkjern uten at noen reagerer på det Snekkere, murere, rørleggere? Er kjipt når slikt skjer, ble nesten robba av en gjeng i fjor med slagvåpen midt på åpen gate, og ingen turde å gjøre noe... Men heldigvis ble de stoppa av en kamerat! Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 I Oslo dette her og skjedde, Alderon? Skal ikke være greit vet dere... Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Det er fullt mulig å spore mobilen. HVEM som kan gjøre dette, er jeg ikke sikker på derimot. Posisjonen til telefonen blir regnet ut via 3 sendere. Dette sporest via IMEI nr. Men de fleste som stjeler telefoner har ofte vett nok til å bytte IMEI nr. som er fort gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå