Gå til innhold

Skal kjøpe meg vannkjøling til rundt 2-3000 Kr

Anbefalte innlegg

Hallo.

Jeg har tenkt å kjøpe meg vannkjøling :green: Kan noen sette opp det beste oppsettet eller et bra nok oppsett fra MICROPLEX? Jeg skal ha vannkjøling til cpu og harddisker!

Takker for all hjelp på forhånd!

Gjerne kom med tips og :thumbup:

Mvh

Ostebu :thumbup:

Endret av OSTEBU
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

korleis skal den grafen på swiftech 6000 blokka tolkast.. er det swiftech blokka eller maze 4 som er bra?

slik eg tolkar viser den endring i vasstemperatur før og etter kjøleblokk, noko som gir swiftech dårleg ytelse og maze 4 veldig bra ytelse

Lenke til kommentar
korleis skal den grafen på swiftech 6000 blokka tolkast.. er det swiftech blokka eller maze 4 som er bra?

slik eg tolkar viser den endring i vasstemperatur før og etter kjøleblokk, noko som gir swiftech dårleg ytelse og maze 4 veldig bra ytelse

Jo lavere jo bedre....

Ville de lagt ved den grafen dersom de ønsket å selge blokka om det var den blokka som kom dårligst ut? :p

Lenke til kommentar

Jo lavere jo bedre....

Ville de lagt ved den grafen dersom de ønsket å selge blokka om det var den blokka som kom dårligst ut? :p

det var det eg ikkje fekk til å passe

Lenke til kommentar
Er det ikke like greit å kjøpe eheim1046

Slangene på clas ohlson er jo myke og fine. Vet ikke om den morkner etter tid??

ØH!!! Ehein 1046 gir jo dobbelt så liten ytelse som 1048 bortsett fra at 1046 bare er en 70 kr billigere!

Lenke til kommentar

Ok, den der så kjempe bra ut! :w00t:

Men hvordan blir det med deler til slangene, pupen og til radiatoren og alel de andre tingene da? Kunne ikke noen ha vært så snill å lagd et oppsett til meg med alt jeg trenger utenom slangene`? :love::dribble::love:

Lenke til kommentar
Ok, den der så kjempe bra ut! :w00t:

Men hvordan blir det med deler til slangene, pupen og til radiatoren og alel de andre tingene da? Kunne ikke noen ha vært så snill å lagd et oppsett til meg med alt jeg trenger utenom slangene`? :love::dribble::love:

Ingen som kan hjelpe meg med dette? :scared::cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...