Gå til innhold

Er Eltax og Genexxa noe bra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg har prøvd begge... broren min har Genexxa og eg har Eltax, og mine erfaringer med Genexxa er dårlige, dei ryker Utrolig fort, tåler mindre enn eltax sine, og dei har ikkje delt kasse... sånn som eltax har, 2 kasser i 1. 1 for 2x10" bass og 1 for mellomtone og diskant... og eltaxene tåler mye bedre høytspilling, dei er 500w iforhold til 200w...

Lenke til kommentar
Eg har prøvd begge... broren min har Genexxa og eg har Eltax, og mine erfaringer med Genexxa er dårlige, dei ryker Utrolig fort, tåler mindre enn eltax sine, og dei har ikkje delt kasse... sånn som eltax har, 2 kasser i 1. 1 for 2x10" bass og 1 for mellomtone og diskant... og eltaxene tåler mye bedre høytspilling, dei er 500w iforhold til 200w...

Watt liker vi skjønner jeg!

Lenke til kommentar

harr harr :D

Lenke til kommentar

hehe.. ja det må til :p

Lenke til kommentar

Du må skille mellom gamle og nye proson høyttalere. Nye proson høyttalere er gode høyttalere, gamle (typisk 15" bass til 2000 kr for parret) er rææææl...

Det samme gjelder eltax. Billige saker.... De er like gode begge de merkene du nevner, men de kan nok ikke matche høyttalere fra f.eks. proson, audio pro eller andre litt mer kjente merker.

Lenke til kommentar
Du må skille mellom gamle og nye proson høyttalere. Nye proson høyttalere er gode høyttalere, gamle (typisk 15" bass til 2000 kr for parret) er rææææl...

Det samme gjelder eltax. Billige saker.... De er like gode begge de merkene du nevner, men de kan nok ikke matche høyttalere fra f.eks. proson, audio pro eller andre litt mer kjente merker.

det er dei nye han har, bare att det er dei med 2x10" da... eg syntes det er ganske bra lyd i dei, iforhold til ka man betaler...

Lenke til kommentar

det er dei nye han har, bare att det er dei med 2x10" da... eg syntes det er ganske bra lyd i dei, iforhold til ka man betaler...

Nye proson høyttalere er gode!!

Mener å huske at det er norske ingeniører som har tatt over produksjon og utvikling av proson (før så var det sonab (også kjent som ditto navn md JSW o.l.)).

Proson gir mye for pengene enn så lenge... Prisene går kun en vei; og den er ikke nedover....

Lenke til kommentar

Poster et lignende spm. her, siden det gjelder omtrent samme topic;

Vurderer å kjøpe enten Eltax surrond eller Jamo surround høtalere.

Høytalerene er størrelsesmessig "sammenlignbare" men Jamoene er over dobbelt så dyre (ok, litt større).

Er Jamo et (mye) bedre merke (generellt sett) enn Eltax?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...